Hlavní obsah
Umění a zábava

Chudnem do pol tretej. Potom začínam žrať

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: mango btw/freepik.com

Viem, že pondelok nie je zrovna ideálny deň na sebareflexiu. Zatiaľ čo niektorí začínajú chudnúť, ja som dnes s chudnutím sekla. Môžem sa potešiť len babkiným tvrdením: Dobrú kravu aj pri žľabe nájdu.

Článek

Čo vám poviem. Zasa som sa nechala zlákať jednou zo zaručených diét Hollywoodskych hviezd. V časopise tvrdili, že to zvládne každý. Teda aj ja, Lujzička. V sobotu ráno som sa postavila na váhu. Trojciferné číslo sa nedalo sklepať na dvojcifernú hodnotu. „Ty to zvládneš, Lujzička,“ vyhecovala som sa. Princíp bol jednoduchý. Na raňajky jablčný ocot, na desiatu malý biely jogurt, na obed šalát a večer malá konzerva tuniaka. To dám!

21 dní? Ľavou zadnou :)

Nedala som to. O pol tretej sa mi začala točiť hlava. Bola som nervózna ako pes, tak aj ten môj pes, Gustáv, sa mi začal vyhýbať. Aby som si to uňho vyžehlila, otvorila som mu mäsovú konzervu. Netuším, čo do nej tým zverom dávajú, ale voňala božsky. Oveľa lepšie ako tá, na ktorú robil kedysi reklamu Bolek Polívka. Napila som sa vody. To som mala dovolené. Musela som sa nejako zabaviť. Písali, že keď vydržím prvé tri dni, nasledujúcich 17 (!) bude brnkačka. Táto 21-dňová diéta vraj formuje nielen postavičku, ale aj pevnú vôľu. Škoda, že nemám ani jedno, ani druhé.

Snažila som sa zamestnať. Fakt som sa snažila. Aby mi rýchlejšie prešiel čas, pozerala som si na internete šaty. Také odvážnejšie, pretože vo všetkých, ktoré mám, vyzerám ako tienidlo. Raťafáka Plachtu v Brne nepoznajú. Čím som staršia, tým viac sa naňho podobám. Našla som fakt pár krásnych kúskov. No keď som sa pozrela na rozmery, pochopila som, že ma nezachráni 21-dňová diéta. To by som nesmela žrať tri roky. Kdesi som čítala, že výhoda oblej postavy sú krásne veľké prsia. Máš to mať! Matka príroda sa so mnou vyhrala. Napriek tomu žena veľké prsia mám dostatočnú váhu, som plochá ako doska.Nevadí. Ostáva mi dúfať, že predsa len chlapov zaujíma viac moje vnútro než neštandardná veľkosť košíčkov na podprsenke.

Vydržala som do 14:30

Netuším, kto za to mohol. Možno zlá konštelácia hviezd, možno susedka, ktorá býva pod nami. Je cukrárka a vždy mi donesie nejakú dobrotu. Ono sa to blbo chudne, keď bývate vedľa cukrárky. Podľahla som jej čerstvo upečeným krémešom. Najprv som chcela koštovku. No kto jedol Klárine krémeše ten vie, že to nikdy neostane len pri jednom hryze. Po zjedenom koláči som dostala slinu a už zo išlo. Čipsy, jahodová zmrzlina… Mále bezvýznamné plus bolo vari v tom, že som sa nepustila do toho tuniaka. To by boli predsa kalórie navyše.

Nie každý deň je nedeľa, ale včera bola. Začala som odznova. No i tak sa mi nepodarilo prekonať hranicu 14:30. Teraz som išla na to miernejšie. Najprv som sa snažila oklamať stiahnutý žalúdok kapučínom s troma lyžičkami cukru. Potom to šlo so mnou dole vodou. Zjedla som to, čo nezjedlo mňa.

Dnes je pondelok. Už nechudnem. Niekde som čítala, že pondelok je ten najnevhodnejší deň na chudnutie. Vari sa nebudem púšťať do vopred prehratého boja.

Vaša Lujzička.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz