Hlavní obsah

Hlasné prdy verzus zákerné tišany. Na joge sa predsa neprdí

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Zdroj: freepik.com

Každému občas ujde. Či?

Myslím, že prd je internacionálne slovo. I keď sa u nás pre proces prdenia používa eufemický výraz „máme vetry“, smrdí to stále rovnako. Prečo mi ušlo práve na joge?

Článek

Niekedy ma chytí chuť cvičiť. Najmä keď dostanem odvahu stúpiť si na váhu, ktorá zakaždým ukazuje nový rekord. Nepomohla mi ani kúpa „smart“ váhy. Keď som sa minule na ňu postavila, priateľsky sa ma spýtala: „Nepomýlili ste si profil? Evidujeme enormný nárast hmotnosti.“ Vtipálek. To viem aj sama. Tak som skočila na jogu. Pri nej sa človek až tak nespotí, spáli trošku kalórií, stane sa ohybný ako záhradná hadica, presne ako pre mňa. Nemám veľké méty. Tak som sa vybrala na jogu.

Už v šatni sa mi voľačo nezdalo

Najmä, keď som videla 40-kilové žabky, ako sa predbiehajú v tom, kto má väčší zadok. Čo povedia, keď vyjdem z kabínky a uvidia ten môj lodný kufor? „To ako vyzerám, nie je najdôležitejšie,“ pomyslela som si. Prejdem touto skúškou. Dokiaľ ma niekto neupozorní na to, že smrdím v rozkroku, ešte stále som na tom oukej. To som ešte netušila, že JA to dokážem. Že dokážem posunúť level trápnosti aj tam, kde sa už nedá posunúť.

Pri cvičení nejakej asány som „zavetrila.“ Neviem, ako to slušnejšie napísať. Ušlo mi, uvoľnil sa zo mňa pravý, nefalšovaný slovenský prd. Žiaden zákerný tišan, pri ktorom sa môžeš tváriť, že prdla tá chudá susedka. Hlasitý prd na celú sálu. Inštruktorka stratila niť, pozrela sa na mňa horšie ako učiteľka v materskej škole, keď som nechcela jesť drožďovú nátierku a išla otvoriť okno. To bola tá najväčšia potupa. Už sa nedalo vykorčuľovať. Vyhovorila som sa na to, že ma bolí hlava a poručila som sa. Doma som si otvorila balíček čipsov. Aj tak ma tá joga až tak nebrala.

Vaša Lujzička.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz