Hlavní obsah
Lidé a společnost

Kolegyňa sa ma spýtala, či som sa zabudla umyť v rozkroku

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pixabay.com

Faux pas ako svet. Upozorniť na nedostatky je super, ale kedy sa presiahnu zdravé medze?

Článek

Áno, som chodiaca katastrofa. Na miske pomyselných váh môjho spackaného života počet trapasov rapídne prevyšuje počet komplimentov. Ale toto je vrchol. Našťastie sa to nestalo mne, ale mladej žabke, brigádničke, ktorá dostala od svojej kolegyne úprimný feedback. Za mňa to nie je úprimnosť, ale čisté chrapúnstvo.

„Zabudla si sa umyť že? Tam!“

„Kolegyňa sa ma opýtala v štýle, 'zabudla si sa umyť že? Tam“ a ukázala si na rozkrok, že cítiť ťa. Naozaj sa sprchujem ráno aj večer, používam parfémy atď. Chodím ku kozmetické, kadernícke, na nechty. Ozaj sa o seba starám. Normálne tam ale zajtra nechcem ísť. Je mi to veľmi nepríjemné. Neviem čo si o tom myslieť. Príde mi to ako nejaká „šikana“ z jej strany alebo čo,“ píše žienka v diskusii, na ktorú som natrafila pri pití kávy. Kto čítate moje blogy, viete, že ja sa od roboty nepretrhnem. Od roboty kone dochnú, vravieval môj dedko. Od roboty sa nepretrhol, možno práve preto sa dožil deväťdesiatky.

Zaujímavé bolo sledovať diskusiu žien pod príspevkom. Početnejšia skupina v tom videla hejterstvo, šikanu predavačky, ktorá chcela ukázať, že má nad „mladou“ navrch. Lebo takého veci sa nehovoria.

Samozrejme sa našli aj hviezdy, ktoré „priateľsky“ radili zamyslieť sa dievčine nad hygienou. Neviem, čo by som robila na jej mieste. Po vojne je každý generál, určite by som po príchode z roboty vymyslela 100 + 1 skvelých hlášok, no na mieste by som stála ako Lotová žena, dúfajúc, že taktiež budem mať také šťastie a premením sa na soľný stĺp. Tak som jej napísala, že nech si z toho nerobia, že ja sa tiež neviem ozvať. A keď sa už ozvem, ako v prípade podvádzanej Kristíny, vždy to skončí prúserom.

Neviem či im to pomôže. Idem robiť, Nemôžem prokrastinovať do nekonečna.

Vaša Lujzička.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz