Hlavní obsah

Podviedol ma s učiteľkou z materskej školy. Rovno na detských záchodoch

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Freepik.com

Učiteľky by mali ísť príkladom.

Keď je koze dobre, ide sa šmýkať na ľad. A táto sa teda poriadne pošmykla.

Článek

Každý senzácia trvá tri dni. Tejto však dávam trošku viac času, pretože to, čo sa zomlelo v jednom nemenovanom slovenskom meste je prúser ako Brno (aj keď v ňom žijem). Na mamičkovskej sieti som vypátrala takýto príspevok. Uvádzam v skrátenej verzii, myslím, že tá bude dokonale stačiť na to, aby ste pochopili podstatu:

„Prosím pomoc čo mám urobiť . Nikdy by má nenapadlo že sa toto stane . Zistila som, že ma muž podviedol s učiteľkou so škôlky . Celá sa trasiem. Od pôrodu mám kilá navyše, v škôlke máme učiteľku mladú žabu štíhlu pevnú. Prišla som na to náhodou. Viackrát keď išiel pre naše dieťa do škôlky tak si to s ňou rozdal, či už v aute alebo dokonca na WC. Objavila som mu s ňou konverzácie. Prísahám, že v živote som mu neliezla do mobilu , videla som viackrát že mu prišiel WhatsApp od tej učiteľky ale nikdy som neriešila verila som mu. Až dnes večer si nechal mobil na stole a prišlo mu srdiečko od tej učiteľky tak mne to nedalo a zbežne som si prešla konverzáciu a oni si tam o tom písali, aké to bolo super a že nabudúce len v aute, pretože na WC to je riskantné.“

Učiteľka sa dá vyhodiť. Dá sa aj manžel?

Normálne mi je tej žienky ľúto. A to nielen preto, že nás spájajú kilá navyše. A to som ja nerodila. Muža samozrejme konfrontovala. Ten zatĺkal, no nakoniec fakty sú fakty, ktoré plávajú na povrchu lepšie ako polystyrén. Páči sa mi, že len čo sa žienka trošku spamätala, išla za riaditeľkou školy. Žaba dostala výpoveď a všetko naznačuje, že tak ľahko si nenájde miesto v materskej škole.

Samozrejme, našli sa ženy, ktoré jej neverili. Vraveli, že je to príliš pritiahnuté za vlasy, aby to bola pravda. Bohužiaľ život sám píše tie najabsurdnejšie príbehy. Párik sa rozišiel, nepomohlo, že muž sľuboval hory doly. Dozvedela som sa, že svoje pošmyknutie ľutuje. Ale ako sa u nás vraví, keď je koze dobre, ide sa na ľad šmýkať.

Vaša Lujzička

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz