Hlavní obsah

Nesnesitelná lehkost mistrovství světa ve fotbale

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Lukáš Kos

Velmi tajemná kopačka

Na mistrovství světa ve fotbale vrcholí základní část a já už mám jasno. Zásadovost (neplést se zásaditostí) je v dnešní době nepohodlná a těžko udržitelná lidská vlastnost.

Článek

Jsem poměrně zásadový. Když se mi něco nelíbí nebo mě někdo zklame, tak už zpravidla jen velmi těžko dávám druhou šanci. Zároveň si zakládám na tom, že když něco řeknu, tak to udělám.

Podobně jsem přistupoval k mistrovství světa v Kataru. Od začátku se mi nelíbil způsob, jak získal pořadatelství. Taky mě docela nasralo, že tam umírali lidi při stavbě infrastruktury a stadionů. V novodobé společnosti mi to přijde neuvěřitelné, že se může dít takové masové umírání lidských bytostí, aniž by to někoho nějak zvlášť vzrušovalo. A jsem z České republiky, takže jsem přirozeně nespokojený, že zase neuvidím svůj tým.

Výsledkem předchozího odstavce mělo být pohrdání tímto šampionátem. Zaslouží si, abych mu to natřel a nedíval se na něj, ignoroval jej. Nebo maximálně kouknul na pár zápasů, těch nejlepších..! Kdo by si přece nechal ujít zápasy jako Argentina - Mexiko nebo Německo - Španělsko. To by byl zločin proti fotbalové lidskosti.

Moje skóre je více než nečekané. Z dosud odehraných 36 zápasů jsem viděl naživo a téměř celé krásných 32. Rehabilitace po operaci(a tím pádem spousta volného času), zvědavost a láska k fotbalu bohužel převážila všechny moje zásady a vlastně i očekávání.

Bohužel musím přiznat, že jsem pokrytec. Všechny moje zásady zde vzaly za své, aniž bych nad tím nějak moc přemýšlel. A je to možná škoda. Protože to zdaleka není jen o tom fotbale. Člověk takto přistupuje ke spoustě lidem, aktivitám, činnostem nebo různým věcem ve svém každodenním životě. Troška ohnutí vlastních zásad přece nemůže uškodit, když tím uspokojíme naše nepotřebné potřeby.

Tak ať nejlepší vyhraje.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám