Hlavní obsah
Sport

Piastri v papájové i nadále, s McLarenem podepsal do roku 2026

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Jay Hirano Photography/Shutterstock

Oscar Piastri ve své nováčkovské sezóně předvádí skvělé výkony a jezdí téměř na úrovni vysoce ceněného Norrise. Není tak divu, že si McLaren jeho služby pojistil na delší dobu.

Článek

Oscar Piastri ve své nováčkovské sezóně předvádí skvělé výkony a jezdí téměř na úrovni vysoce ceněného Norrise. Není tak divu, že si McLaren jeho služby pojistil na delší dobu.

Na kauzu kolem Piastriho a jeho odchodu do McLarenu si všichni zřejmě dobře vzpomínáte. Ukazuje se ale, že to byla pro tým Wokingu dobrá volba a mladý Australan důvěru splácí. Druhé místo ve sprintu ve Spa nebo kvalifikace v první trojce na Silverstone jsou jen dva z highlightů jeho dosavadní sezóny. Pódium mu sice stále uniká, ale je jen otázkou času, kdy se na něj postaví.

Dnes dopoledne McLaren oznámil, že prodloužil s Piastrim smlouvu až do roku 2026. V papájovém outfitu tak minimálně do roku 2025 budeme vídat nadějnou dvojici Piastri a Norris.

„Je fantastický pocit potvrdit vám, že Oscar podepsal s týmem víceletý kontrakt. Oscar je pro McLaren přínosem a svými výkony, pracovní morálkou a přístupem na nás dělá neustále dojem. Rozhodnutí tak padlo velmi rychle. Už se ukázal být pro tým klíčový, takže je skvělé mít jeho důvěru při naší budoucí honbě za opětovným vítězstvím v mistrovství světa. Těším se, jak se bude společně s námi vyvíjet při pokračování v naší společné cestě,“ řekl šéf týmu Andrea Stella pro oficiální stránku McLarenu.

Na slova šéfa týmu navázal v podobném duchu také CEO McLarenu Zak Brown, který řekl: „Jsem rád, že pokračujeme v našem partnerství s Oscarem až do konce roku 2026. Je neuvěřitelným talentem a přínosem pro tým, takže je fantastické, že se jeden druhému zavazujeme z dlouhodobého hlediska.“

„Oscar už ukazuje, co dokáže na trati a přispěl k obratu, který jsme v této sezóně dosud zaznamenali. Skvěle zapadl do týmu a celá rodina McLaren Racing jej skutečně oceňuje. Jsem nadšený, když vidím, jak roste na trati i mimo ni, “ dodal Brown na adresu Australana.

Samotný Piastri po podpise smlouvy neskrýval radost: „Jsem nadšený, že můžu pokračovat ve spolupráci s McLarenem po mnoho let,“ řekl. „Chci s tímto týmem bojovat v čele startovního roštu a jsem nadšen vizí a základy, které se již kladou s cílem dostat se tam.“

„Přivítání, které se mi zde dostalo, a vztahy, které jsem si vybudoval, způsobují, že se tady cítím jako doma. To, že mi tým věnoval veškerou svou pozornost, mělo za následek, že jsem se cítil být neuvěřitelně ceněný, a jelikož si v týmu přáli, abych byl součástí týmu i v jeho dlouhodobé budoucnosti, bylo toto rozhodnutí [prodloužit kontrakt] snadné. Být tak žádaný a pro tým, projevit důvěru už v polovině sezóny, znamená pro mě hodně,“ pochvaloval si přijetí v týmu mladý Australan.

„Už od loňského testu mladých jezdců v Abú Dhabí se cítím být skutečnou součástí papájové rodiny, a mé díky patří všem v týmu a kolem něj, stejně jako všem fanouškům.“

„Stabilita je v této rané fázi mé kariéry obrovskou výhodou a mít ji u tak prestižní značky, jako je McLaren, mi dává příležitost pokračovat v započaté práci.

„V mé nováčkovské sezóně jsme si spolu užili několik dobrých okamžiků, ale jsem nadšený, že v nadcházejících letech budu spolupracovat se všemi v MTC na vytvoření skvělých okamžiků,“ dodal Piastri ke své budoucnosti s týmem z Wokingu.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz