Článek
Začátek závodu přinesl souboj o první příčku, když se Norrisovi povedlo na startu dostat přes Verstappena, který byl i v dalších zatáčkách pod tlakem Piastriho v dalším McLarenu. Netrvalo ale dlouho a úřadující šampion se dostal zpátky do vedení. Ještě několik kol se papájovým dařilo držet se v DRS Red Bullu, poté si ale Verstappen začal budovat svůj náskok.
Za pódiovými příčkami byl v tom času Charles Leclerc, který odolával útokům George Russella na měkčích pneumatikách. Hlouběji v poli musel v 16. kole odstoupit Esteban Ocon kvůli problémům s hydraulikou.
Strategická bitva se začala v 18. kole, kdy v boxech zastavil Charles Leclerc, který přezul na tvrdé pneumatiky. Nikdo z konkurentů však na tento pitstop nezareagoval, co se později ukázalo jako správné rozhodnutí. Leclerc totiž na nových pneumatikách jezdil podobné časy jako zbytek pole na sjetých.
V 32. kole odstoupil kvůli problémům s pohonní jednotkou Kevin Magnussen, co vyvolalo safety car, díky kterému se Hamilton dostal na pódiovou příčku přes Piastriho. Téměř všechny týmy zvolily měkké gumy, jenom vozy McLarenu byly při restartu na té nejtvrdší. Norris i Piastri se tak po restartu okamžitě dostali pod tlak Mercedesů Hamiltona a Russella, který měly obuté měkké, respektive středně tvrdé pneumatiky.
I když se v té chvíli zdálo, že sny o pódiu pro McLaren se vzdalují, nebylo tomu úplně tak. McLareny na tvrdých pneumatikách srdnatě bránili nápory Mercedesů a zejména souboje Norrise a Hamiltonem zdvíhali diváky ze sedadel. Po několika kolech však Hamilton odpadnul a v cíli ztratil na Norrise téměř tři vteřiny.
Na hořkosladkém čtvrtém místě skončil Oscar Piastri, který nebýt safety caru, by oslavoval své první podium v F1. I tak je to ale pro tohoto Australana skvělé umístnění v jeho premiérové sezoně. Na pátém místě skončil George Russell, který se stejně jako jeho týmový kolega nedokázal dostat přes dobře fungující McLaren na tvrdých gumách.
Šestý byl po další stíhací jízdě Sergio Perez, který tak alespoň částečně zmírnil škody způsobené další špatnou kvalifikací. Za ním následoval Fernando Alonso, který v posledních kolech byl dokonce pod náporem Alexe Albona z Williamsu. Za Albonem skončil pak frustrovaný Charles Leclerc, následován týmovým kolegou Sainzem. Na rozdíl od Leclerca, který během safety caru zastavil po středně tvrdé gumy, Sainz si vypil kalich hořkosti až do dna. V 46. kole ho totiž během několika zákrut předběhl Sergio Perez, Alex Albon i Charles Leclerc.
Těsně za body skončil po penalizaci Lance Strolla, Logan Sargeant, pro kterého to byl nejlepší výkon v sezoně. Stroll byl penalizován poté, co se v závěrečné části okruhu srazil s Pierrem Gaslym, který musel kvůli tomu odstoupit. Kromě Gaslyho, který byl klasifikován se ztrátou šesti kol závod nedokončili Magnussen a Ocon.
Kolotoč Formule 1 má teď jeden víkend volno, než se přesune na dvojici závodů do Maďarska a Belgie.