Hlavní obsah
Nakupování

Děláte si srandu? aneb šla jsem pro objednávku, ve které polovina chyběla

Foto: Freepik

Objednávám zboží, zadávám osobní vyzvednutí a čekám na výzvu. Když přijde, vyrážím do obchodu. Ale tam není to, co tam být má.

Článek

Nakupování online má své výhody. Člověku stačí mobil, notebook nebo počítač, objednávat může kdykoli a odkudkoli. Zboží si navíc může nechat doručit domů nebo vyzvednout v obchodě. Když mám obchod v dosahu a vyzvednutí je zdarma, volím právě tuhle možnost. A to i při mé poslední objednávce několika vánočních dekorací ve výprodeji – skvělý způsob, jak nakoupit ozdoby za pár korun a příští rok je využít při výzdobě interiéru.

Objednáno, připraveno k vyzvednutí?

To byl ale fofr. Ve 21:59 objednávám zboží a ve 22:01 mi přichází e-mail, že je má objednávka připravena k vyzvednutí. No, trochu zapochybuji, jestli se za dvě minuty dá všechny položky posbírat ve skladu a zkompletovat. Ale výzvu k vyzvednutí mám, tak tam zajedu. Maily přitom dorazily tři hodiny po zavírací době. Nakonec tedy čekám do druhého dne, na devátou ranní, kdy obchod otevírá. Lehce po deváté dorážím s číslem objednávky.

Nejprve zaplatit, potom vyzvednout

Zvolila jsem osobní odběr i platbu na místě. Je to však trochu komplikovanější. Nejprve musím na klasickou kasu, kde objednané zboží zaplatím. Pípnu kartu, dostanu lístky, se kterými musím do skladu, jenž je z druhé strany prodejny. Sedám tedy do auta, objíždím tu velkou krabicovitou halu a parkuji před výdejním skladem. Předávám lístky a čekám, až mi objednávku přinesou.

Máme tu problém

Objednala jsem více kusů, ale ne tolik, aby trvalo tak dlouho je vydat. Asi se něco zadrhlo. A taky že ano. Když pracovník skladu konečně přišel, oznámil mi, že ne všechny položky se podařilo dohledat. Má pro mě jen něco… Hmm, co se dá dělat, procedím mezi zuby. V tu chvíli mě ale víc zajímá, jak to bude se zaplacenou částkou. Prý mi rozdíl vrátí, ale zase musím s potřebnými papíry obejít celý obchod k hlavnímu vchodu, na informační přepážku, kde to se mnou vyřídí. Ach jo.

Děláte si ze mě srandu?

Dostala jsem tedy ne to, co jsem si objednala, ale jen to, co z mé objednávky bylo na skladě. Rozdíl v ceně mi sice vrátili, ale… děláte si ze mě srandu? Proč mě posíláte pro zboží, které prokazatelně není připravené a možná ani neexistuje? Já teď běhám od jednoho vchodu k druhému a zaměstnávám zbytečně skladníka, pokladní i pracovnici na informacích.

A to všechno jen proto, že chcete být „IN“ a pošlete mi e-mail s možností vyzvednutí dvě minuty po mé objednávce, a to dokonce mimo otevírací dobu obchodu? Co třeba posílat výzvu skutečně až ve chvíli, kdy někdo zboží reálně připraví? A pokud se ukáže, že objednávka není kompletní, co takhle zvednout telefon nebo poslat zprávu, aby se to včas vyřešilo se zákazníkem?

Anketa

Nakupujete online?
Ano, pravidelně
47,8 %
Občas ano
37,3 %
Ne, vůbec
14,9 %
Celkem hlasovalo 67 čtenářů.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz