Hlavní obsah

Výměna manželek není pro každého. Normálnost je na obtíž, nás by nevzali

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Freepik

Chtěla bych se přihlásit do Výměny manželek, ale už teď vím, že mě stejně nevezmou.

Článek

Ne, že bych hltala každý díl, ale když mám čas, tak si Výměnu manželek ráda pustím. Je to pro mě zajímavá sonda do života různých lidí. Když pořad začínal, zdálo se mi, že měl celkem úroveň. Většina účastníků byli normální lidé a exoti byli spíše výjimkou. Pořad se ale vysílá už téměř dvacet let, a za tu dobu se profil přihlášených rodin výrazně změnil – bohužel k horšímu. Kdybych naši rodinu přihlásila, nejspíš nás nevezmou. Proč? Tady jsou možné důvody.

Máme jen hypotéku

Kromě klasické hypotéky na bydlení nemáme žádné další dluhy. Nekupujeme věci na úvěr, nemáme spotřebitelské půjčky, a dokonce ani žádné exekuce. Nikdo z nás není v oddlužení. Jsme zkrátka normální rodina s finanční odpovědností. To ale v castingu zřejmě není žádoucí. Podle toho, co vídám na obrazovkách, ten, kdo nemá několik exekucí nebo není v insolvenci, se do pořadu patrně nedostane.

Žijeme bez cigaret a alkoholu

Jsme s partnerem oba nekuřáci a alkohol pijeme jen výjimečně, spíše při zvláštních příležitostech. Můj muž netráví večery na gauči s lahví piva a já nehledám úlevu ve sklence vína. Ani jeden z nás nepřipaluje jednu cigaretu od druhé. Myslíte, že by o nás ve Výměně měli zájem? Asi ne. Vypadá to, že kdo nemá cigaretu u pusy, z koho nečpí kouř a kdo v jedné ruce nedrží pivo nebo sklenici tvrdého alkoholu, ten nemá na obrazovce co dělat.

Můžeme se usmát

Když se usmějeme já nebo můj partner, jsou vidět naše zuby. A všechny zuby. Neříkám, že nemáme nějaké plomby, ale že bychom byli bez několika zubů, to rozhodně ne. Víme, co je preventivní prohlídka u zubaře, a víme, co je to zubní kartáček a pasta. A učíme to i naše děti, které mají zuby také v pořádku. Tak co bychom v takovém pořadu dělali, když při každém druhém dílu kroutím hlavou nad tím, co někteří účastníci mají (nebo spíše nemají) v ústech.

Vyděláváme. Oba

Můj muž má stabilní práci, já jsem na mateřské a občas si přivydělám brigádami. Oba máme příjem, na pracovním úřadě jsme nikdy nebyli a o sociálních dávkách víme jen z doslechu. Já jsem se o tom díky sledování Výměny manželek dozvěděla trochu víc, protože v pořadu se často objevují rodiny závislé na dávkách a v evidenci úřadů práce. U některých jedinců to trvá měsíce, ba dokonce roky. Tak co by na obrazovkách dělala pracující rodina?

Máme jen dvě děti

Porodila jsem dvě děti, obě mají jednoho otce – mého partnera, se kterým stále žiju. Naše děti dostávají správnou výchovu, vědí, co je hygiena, a ve volném čase se jim věnujeme. Dokážeme jim poskytnout i finanční zázemí. Nuda, co? Kdo by se v televizi chtěl dívat na normální rodinu, která žije běžný život, že?

Anketa

Sledujete Výměnu manželek?
Pravidelně
50 %
Občas
0 %
Vůbec
50 %
Celkem hlasovali 2 čtenáři.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz