Článek
Obsluha
Servírky byly příjemné a pohotové, nebyl jediný důvod ke stížnosti. Celý prostor byl navíc pečlivě uklizen, nenašli byste smítko prachu nebo zaschlou kapku na příboru, právě kvůli tomu mě hlavní chod tak překvapil.
Hlavní chod, hlavní problém
Když přinesli talíř s filetem z lososa, těšil jsem se. Zelenina krásná, čerstvá, hranolky domácí, křupavé a akorát osolené. Úsměv mi ale povadl, když jsem ochutnal rybu.
Ryba smrdí od hlavy
Už s prvním soustem jsem věděl, na čem jsem. Ryba byla úplně gumová a bez chuti. Představte si své dětství, když ve školní jídelně udělali rybu a ta se jim nepovedla. Přesně to byl můj talíř.
Navíc mi vážně vadilo, že v tom filetu zbylo dost kostí. Z poloviny ryby, kterou jsem se donutil sníst, jsem jich musel vytáhnout tak patnáct.
Jako by to nebylo dost, když jsem skončil s jídlem, zůstal přede mnou talíř snad celé věky. Čekal jsem, čekal, až ho odnesou, ale servírkám se brát z poloviny plný talíř nechtělo, jistě tušili, že jsem nebyl spokojený, když jsem toho tolik nechal.
Co mi zpravilo náladu
Naštěstí byl kus od restaurace stánek, kde chlap dělal trdelníky. Měl je skvělé, tak jsem se s nechutí z obědu nemusel potýkat moc dlouho.
Otázka na závěr
Otázkou je, jestli dát příště restauraci ještě jednu šanci, zvlášť když kolem ní jsou další tři nebo čtyři jiné.