Hlavní obsah
Seberozvoj

Jak se uzemnit snadno a rychle. 21 aktivit na pár vteřin

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: PNW Production on Pexels.com

Nemůžete se rozhodnout? Těžko se vám teď myslí? Saháte po druhé čokoládě za 2 minuty? Chcete se vykousat z kůže? Asi za pět vteřin začnete ječet? Zkuste se uzemnit.

Článek

Neříkám, že je cokoli z výše zmíněného samo o sobě špatné a je třeba proti tomu bojovat. Pokud ale prostě chcete větší okno pro vaši svobodou vůli, zemnění je super věc.

Je to cokoli, kde se spojíte buď sami se sebou, svým tělem nebo ‚vyšším já‘, se zemí, přírodou, okolím.

Zkrátka chceme odebrat pozornost z vlaku myšlenek a dát ji do ‚teď‘.

A teď už k aktivitám, které uzemňují:

1. Dotknout se sám sebe a vnímat ten dotek.
2. Cítit vůně kolem, popsat je.
3. Počítat, kolik různých věcí teď slyším.
4. Přemýšlet, jaké ponožky mám teď na sobě.
5. Spočítat každý kus oblečení na sobě.
6. Najít 6 estetických věcí kolem mě.
7. Najít 1 kus něčeho co se mi líbí na každém člověku kolem mě.
8. Pobyt v přírodě, parku, kolem zelené.
9. Vyjmenovat 5 pozitivních věcí na světě (klidně 5 seriálů).
10. Nadechnout se z plných plic, nebo jakékoli dechové cvičení.
11. Napsat si několik věcí, za které jsem vděčná, nebo ráda.
12. Chodit bosý po trávě, písku, nebo kdekoli.
13. Vnímat tekoucí vodu na rukou.
14. Představit si svoje happy place, nebo svou vizi na vision boardu.
15. Malovat si na papír jakékoli klikiháky mě napadnou.
16. Dovolit si být v módu hraní, blbnutí.
17. Hrát si se zvířátkem.
18. Pustit si svou oblíbenou hudbu.
19. Psát si text oblíbené hudby.
20. Sledovat plamen svíčky.
21. Popřát v myšlenkách něco krásného někomu, koho mám ráda.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz