Hlavní obsah
Seberozvoj

Využijte sociální sítě pro zdravější sociální život v reálu

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Tracy Le Blanc, Pexels.com

Ještě nedávno mi Twitter způsoboval, beze srandy, deprese. Teď mi dává radost. A díky tomu mi došlo, jak můžeme využít sociálních sítí pro lepší sociální život v reálu.

Článek

Dělají totiž hodně jednoduché identifikovat a zbavit se lidí, kvůli kterým se cítíme špatně.

Před nějakou dobou jsem měla zálibu ve světové politice a ‚argumentování‘ pro svobodu 🙃 a díky tomu byl můj Twitter plný politiky a konců světa.

Po nějaké době mi došlo, že ať už se ve světové politice zrovna děje cokoli, stačí 15 minut na Twitteru a jsem bez energie a spiráluju v beznaději.

O něco později jsem založila Twitter pro svůj koučing a sledovala lidi z oboru, kteří jedou v motivaci a inspiraci.

A voilà, stejná platforma, žádné deprese.

Díky tomu mi došlo, že jsem si ten svůj starý Twitter, který mi ubližoval, jsem si sama vytvořila. Jako ten nový.

A v reálném čase mi seplo jak neuvěřitelný dopad na moje štěstí má jednoduše - vybrat si svoje lidi.

Ve skutečném světě je těžké si toho vůbec všimnout, protože svůj sociální kruh málokdy takhle radikálně vystřídáme. A zkoušení by bylo o dost náročnější než na Twitteru. 😶

Navrhuji malou výzvu, pokud používáte Instagram, Twitter, Facebook, LinkedIn, nebo cokoli.

1. Položce si otázku: Proč jsem tady? �
�🤔
Je to inspirace, vzdělání, motivace, rady, smích?

2. A pak se zbavte všech, kteří pro vás dělají spíš opa
k.

3. A všimněte si, jak se váš zážitek z aplikace zm
ění.

V reálu se to potom promítne tak, že se naučíte všímat si jak se cítíte kolem kterých lidí. A všimnete si výhod toho, jaké dny vlastně prožíváte, když kolem sebe máte svoje lidi.

Možná to zní krutě vůči lidem, kteří na to nejsou dobře. Nikdy to nebude o tom vyházet ze svého životě všechno, co se neusmívá. Čím více tu ale chceme být pro lidi co nás potřebují, tím více vědomě si musíme svůj kruh tvořit. Abychom v něm nebyli sami, kdo povzbuzuje, energii a lásku dává. Takový kruh nás totiž vždycky nakonec spolkne a promění.

Můžete začít pomalinku - vytvořte si alespoň jednu platformu tak, aby vás zcela nabíjela.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz