Hlavní obsah

Důvěřujete někomu? Proč nedůvěřujete aspoň sobě?

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: martin daniel

Stejná žena před terapií a o 2 roky později.

Zde jsem dal návod, jak si může každý pomoct, aby mu bylo lépe. Nemusí mít peníze, dokonce může být i ochrnutý. Stačí jen mít čas a chuť mít se lépe.

Článek

Ale díky ohlasům jsme zjistil, že ještě je potřebná třetí věc, bez které nemůže fungovat nic. A to je důvěra nebo aspoň naděje ve změnu k lepšímu.

Takže vám mám věřit?

Ne. Věřte raději sobě. Ale skutečně sobě, ne tomu, co se za vás vydává a nesnáší buď vás nebo druhé. Ale když chcete, aby vám bylo líp, tak mi prosím věřte, že skutečné vaše já nechce nic špatného ani pro vás ani pro druhé. Vím, že je to neuvěřitelné. Mě trvalo 35 let a tři vážné nemoci (a bezpočet normálních), než jsem pochopil, že každý z nás má v sobě nádherné světlo, které nepotřebuje ničí utrpení.

Ale tomu já nevěřím

To je v pořádku. Ale aspoň vemte do úvahy hypotézu, že vaše skutečné já vám nechce ublížit a nechce ničí smrt. Takže když věříte na celosvětové spiknutí s účelem vám ublížit, tak věříte něčemu falešnému a vy můžete věřit spíše raději sobě. A pak pomalu, krok za krokem se budete přibližovat bodu, kdy uvidíte světlo, které nám chce všem pomoct. Jeden můj kurzista byl před 3 roky v silné depresi a dnes to světlo vidí i tam, kde ho já ještě nevidím. A přitom právě prochází podobnou situací, která před 3 lety způsobila depresi a zatím je v pohodě. Možná i proto dostal dar vidět světlo, aby ho ochránilo před dalším útokem deprese. A díky tomu je už nezávislý na mě, protože on už se umí zeptat i bez mé pomoci, zda právě věří sobě nebo něčemu falešnému, co se za něj vydává. A to je k nezaplacení.

Ale já si nemohu věřit

A komu jinému? Kdo zůstane vždycky s vámi? Kdo vás nikdy neopustí, dokud budete žít? Už nebudete mít nikoho jiného, kdo za vás dýchá. A to myslím doslova. Vaše tělo dýchá a vy díky tomu žijete. Protože se smrtí vašeho těla, skončíte i vy.

A pokud už víte, že jsou další životy, tak pořád platí, že abyste mohl žít v tomto životě, tak k tomu potřebujete vaše živé tělo. Tedy sebe. Tedy někoho, kdo nemůže žít bez vás. A kdo v okamžiku vaší smrti zemře. A kdo tedy má jednoznačný zájem na tom, abyste vy žil, ať už jsou další životy nebo ne.

Naděje je možná to úplně nejdůležitější, co můžete mít

To byla ta síla, která mi pomohla žít, i když jsem přišel o část mozku v důsledku své mrtvice. Která mi pomohla překonat depresi způsobenou mrtvicí. A která každý problém mění v příležitost k růstu.

Možná že naděje je možná jen pro mě. Ale já bych byl raději normální muž, aby vy jste mohli být zdravý/á. Zbytek je už jen na vás. Já vám nemohu vnutit naději proti vaší vůli. Já vás mohu jen inspirovat.

Když jsem to zvládl já, můžete to zvládnout i vy. Stačí se rozhodnout pro důvěru v sebe a naději.

Připojte se ke skupině O zdraví a vztazích

https://www.facebook.com/groups/dotazyzdravi Tam se snažíme o spolupráci klasické medicíny a vědoteriky. Vědoterika je to nejlepší a nejúčinnější z ezoteriky vybrané na základě vědeckého pozorování výsledků.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz