Hlavní obsah

Když vás bude tlačit kamínek v botě, co uděláte?

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Jiří Vítek / Seznam.cz

1108

Hodně lidí věří, že stačí myslet na něco jiného a kamínek zmizí. Dokonce tomu jsou věnovány celé knihy a „terapeutické postupy“, které vás učí nedávat energii domnělým problémům.

Článek

A naše tělo je tak moudré, že se tomu přizpůsobí a přestaneme kamínek cítit. A vy jako klient jste nadšený z toho, jak vám ten váš terapeut pomohl. Ale kamínek tam zůstane, jen se potlačí hlouběji do podrážky. A tělo nemá nekonečné možnosti, jak ho skrývat, takže za rok, za dva, za deset let se ten kamínek znovu objeví. Trochu jinde, takže vy ho budete vnímat jako odlišný kamínek. A lékaři mu dají jinou diagnózu. A vy začnete brát další lék na novou diagnózu a opět kamínek potlačíte. A většina lidí to takto dělá až do své smrti nebo do okamžiku, kdy je tady život ohrožující diagnóza a vy pokud chcete přežít, tak musíte podstupovat léčbu, při které ztratíte vlasy, je vám špatně, protože musí být dostatečně účinná, aby usmrtila co nejvíc vašich rakovinných buněk, ale současně ji musíte přežít. A přitom kdybyste řešil ten původní kamínek, tak by to bylo nepříjemné, bolelo by to chvilku, ale až byste ten původní „kamínek“ uzdravil, tak by se vám ulevilo a nemusel byste nic potlačovat.

Ale vy mě tady manipulujete, že mám problém

Ano, to je velmi častá námitka těch, kteří nechtějí svůj kamínek cítit. A kteří si myslí, že popřením svého kamínku něco získají. A odpověď je snadná: Když tedy svůj kamínek necítíte, proč reagujete na někoho, kdo nemluví o vás, ale o člověku, který kamínek cítí? Co vás k tomu vede? Že byste ten kamínek přece jen cítil?

Třeba já jsem nikdy nekupoval podprsenku, protože ji nepotřebuju a mé ženy byly tak laskavé, že mě nezatěžovaly podrobnostmi o tom, jaké vlastně potřebují. Takže mě může někdo přesvědčovat o mé potřebě si koupit podprsenku od rána do večera a od večera do rána a mě to nechá klidným. Ale to neznamená, že budu bojovat proti lidem, kteří je kupují. Prostě je potřebují a dokonce i muži je mohou potřebovat. Buď pro své ženy nebo v rámci jejich genderu.

Ale vy pracujete se strachem z rakoviny

Ne. Já pracuji na uzdravení strachu, který máte. Když ho nemáte, tak vás nemohu přesvědčit o opaku. Stejně jako vy mě nemůžete přesvědčit o tom, že podprsenku potřebuji pro sebe.

V ideálním světě by se příčiny všech nemocí řešily a díky tomu byste nemusel mít strach z rakoviny, když ho máte a popíráte ho. A když ho nemáte, tak tyhle věty vás nechají klidným. Protože i když moje sestra a moje babička umřely na rakovinu, já jsem se rakoviny nebál. Místo toho jsem se bál infarktu, protože na ten zemřel můj otec. Ale asi jsem si strach z infarktu uzdravil, protože ho nemám ani ve věku, kdy můj otec zemřel po svých 4 infarktech. Ale dostal jsem mrtvičku, o které jsem vůbec nepřemýšlel jako o „mozkovém infarktu.“ A když jsem se pak ptal svých lékařů, kteří mi dělali ultrazvuk krčních tepen, tak jsem počítal s tím, že mám sklerotické tepny a mě už mnoho let života nezbývá, protože to je nejlogičtější úvaha. A kupodivu aterosklerózou netrpím. Tedy kromě jedné tepny, u které se teď už nedá říct, jaká byla příčina jejího ucpání. Ale je vysoce nelogické, aby všechny mé tepny nebyly aterosklerotické a jedna jediná byla bez další příčiny.

Bohužel jsem nevnímal strach z mrtvičky

Zatímco kdybych ho vnímal, tak jsem ho mohl uzdravit a třeba by mrtvička ani nevznikla. Nebo bych přiměl svého lékaře, aby udělal ultrazvuk krčních tepen a já mohl dostat léčbu dřív, než se projeví příznaky mrtvičky.

Takže když se někdo bojí rakoviny, tak ho jeho tělo právě upozorňuje na to, že jeho nejslabší místo je psychologicky spojeno s rakovinou. A vy máte plné právo ho ignorovat a mě označovat za manipulátora nebo člověka, který pracuje se strachem.

Ale já uzdravuji strach

Což je úplný opak necítění strachu. Necítit strach, který tam je, je nejvyšší úroveň strachu. Když vás strach paralyzuje, máte předposlední stadium strachu. Zatímco když si strach uzdravíte, nejenže nebudete cítit strach, ale nebudete ho ani cítit, když se ho budu pokoušet ve vás vzbudit. A navíc začnete cítit něco jiného, krásného, něco, po čem jste toužil a nemohl to cítit.

Představte si, že máte mírně zlomenou ruku

A kdykoliv uděláte pohyb, tak ucítíte mírnou bolest. Tomu odpovídá váš strach. Který můžete necítit, ale když někdo upozorní na to, že možná strach máte, tak se strach objeví. Ale když ruku zahojíte, tak pak najednou cítíte, že vaše ruka je v pořádku. A proto po zahojení strachu nastupuje automaticky, bez jakéhokoliv chtění nebo zapojení silné vůle, pozitivní emoce. A ta nám ukazuje, jestli jste strach uzdravil nebo potlačil. A protože 99% metod strach potlačuje, tak to, co říkám, vám zní neuvěřitelně. Protože většina z nás se nikdy nesetkala ani v dalekém okolí se skutečným uzdravením strachu. Který je následován zvýšením naší energie. Zatímco k potlačení strachu potřebuji energii, které se mi pak nedostává.

Když si uzdravíte strach z rakoviny,

tak ho nebudete mít, ani když ho ve vás budu chtít spustit. Prostě kde nic není, ani smrt nebere. A když ho dokážu ve vás spustit, tak musíme ještě pokračovat. Protože léčba byla možná úspěšná, ale rozhodně nedostačující.

Když se vám v autě rozsvítí kontrolka,

tak ji taky nebudete ignorovat. A zajedete pro benzín. Proč si myslíte, že by vaše tělo mělo fungovat jinak? Proč věříte ezoterickému bludu, že může něco zmizet jen proto, že na to nemyslím? Znáte zákon zachování energie? Proč tady nevěříte v jeho platnost?

Já cítím jako svou povinnost lidi varovat před nebezpečím potlačování, protože beru jako veliký dar, že jsem se z mrtvičky dostal a díky ní jsme dostal tolik darů, že kdybych měl teď umřít, tak umřu spokojený, když aspoň jednomu člověku mé články pomohou.

Připojte se ke skupině O zdraví a vztazích

https://www.facebook.com/groups/dotazyzdravi Tam se snažíme o spolupráci klasické medicíny a vědoteriky. Vědoterika je to nejlepší a nejúčinnější z ezoteriky vybrané na základě vědeckého pozorování výsledků.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz