Hlavní obsah
Aktuální dění

Když se senioři promění v bojovníky. Válka o vejce v akci

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Adobe Stock (licence zakoupena)

Vstupte do světa středečních bitev v Kauflandu, kde hlavními hrdiny jsou senioři a jejich odhodlání získat zlevněná vejce za každou cenu.

Článek

Život má své výzvy a pro mnohé z nás je nákup potravin jednou z nich. A středa? Středa je pro všechny, kdo se odváží zavítat do místního Kauflandu, úplně jiná dimenze.

Proč?

Protože středa je dnem D, dnem, kdy se otevírá nová akční nabídka. A právě v tento den se i naše město změní v dějiště bitvy. Ne běžné bitvy, nýbrž bitvy seniorů, kterou zastíní snad jen Trojská válka.

Jednoho středečního rána jsem se rozhodl, spíše omylem, vydat právě do místního Kauflandu. Netušil jsem, že právě vstupuji do bitvy, kterou jsem doposud neznal. Můj nákupní seznam byl vcelku krátký. Chtěl jsem si udělat jen malý nákup, avšak netušil jsem, že se vydávám do epicentra zvláštní války. Jakmile jsem vstoupil do obchodu, pochopil jsem, že jsem uprostřed nečekané bitvy, války, kde hlavní zbraní jsou akční letákové ceny a hlavními aktéry senioři.

Není to však bitva o život, ale o něco mnohem důležitějšího, o vejce. Vejce, které se v tento týden prodávají za neodolatelnou cenu. Hlavní účastníci této války nejsou mladí, silní muži, ale naši starší občané. Ti, kteří za normálních okolností pomalu kráčí ulicemi města, avšak jakmile se chopí nákupního košíku, změní se v nadzvukové stroje.

Při pohledu na jejich košíky jsem nemohl uvěřit svým očím. Senioři skládají vejce do svých košíků v takovém množství, jako by to byly zlaté cihly. Nikdy bych nevěřil, že jsou schopni takové agilitě a rychlosti. V jednu chvíli bylo u palety s vejci víc seniorů než obyvatel nedalekého domova důchodců, kde se v té době podávala snídaně.

Předtím, než jsem se stačil vzpamatovat z tohoto šoku, uvědomil jsem si, že jsem se ocitl v něčem, co by se dalo popsat jako válka o vajíčka. Zoufalý boj o levná vejce mezi roztomilými starými lidmi, kteří do této bitvy vstupují s vážností a odhodláním, jaké byste nečekali.

A tak jsem tam stál, v prázdné uličce nákupního centra, a s úžasem jsem sledoval, jak se seniorům mění obličeje v tvrdé masky bojovníků. Jak se mění z tichých, poklidných lidí, kteří většinou tráví své dny odpočinkem, na válečníky, připravené bojovat do posledního vajíčka.

Umíte si představit, jak to vypadá, když důchodci táhnou do války? Jak se jejich nákupní košíky mění v bitevní vozidla, naložená vejci, až se zdá, že se musí každou chvíli převrhnout? Jak se seniorům září oči nadšením a rozhodností, když vidí, kolik vajec mohou za tak skvělou cenu získat?

Ale tato bitva o vejce mě něco naučila. Senioři nejsou jen ti, kdo sedí v parku a krmí holuby. Jsou to skuteční bojovníci, ochotni vydržet až do konce, aby získali ta nejlepší vejce za neodolatelné ceny.

Středa v Kauflandu je bitva, ale je to také příležitost. Příležitost vidět něco neobvyklého, něco, co vás překvapí a možná i pobaví. Protože bitva o vejce je příběhem o odvaze, odhodlání a vášni našich seniorů, kteří se nebojí jít za tím, co chtějí. A to je přece inspirující.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz