Hlavní obsah
Lidé a společnost

Sprinterka Lucie Neumannová marně stíhala zloděje na policejním závodišti

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: ŠJů / Creative Commons Attribution-Share Alike 3.0 Unported license

Praha-Bubeneč, areál ministerstva vnitra. Tady by se měl občan cítit v naprostém bezpečí, ve skutečnosti v něm nedávno bez problémů řádili zloději.

Podle atletky Lucie Neumannové zde byl o víkendu okraden snad každý třetí účastník závodů. V zařízení spravovaném ministerstvem vnitra. A otec jí v dětství tajil, že má nevlastní sestru.

Článek

Minulou sobotu jí byla na atletických závodech Přebor Prahy v hale odcizena peněženka, o den později tamtéž marně sprintovala za možným zlodějem. To se o uplynulém víkendu stalo Lucii Neumannové (20), dceři bývalé běžkyně na lyžích Kateřiny Neumannové (51). Znáte to přísloví "Pod svícnem je největší tma"? Tato kriminální anabáze je o to bizarnější, že se odehrála na půdě OLYMP Centra sportu Ministerstva vnitra, kde působí spolek s názvem Policejní sportovní klub OLYMP Praha. Takže po celé dva dny konání akce v pražském parku Stromovka nedokázalo české vnitro a policie zajistit bezpečnost sportovců ani na vlastní půdě! Co k tomu řekla sama šokovaná Lucie?

„Neuvěříte tomu, co se mi stalo. Včera mi ukradli peněženku se všemi doklady a penězi, vybrali mi je i z karty. Bylo to na atletických závodech a už se tady kradlo několik dnů,“ začala nedělní video příspěvek na svém Instagramu. V sobotu kvůli tomu podala oznámení na Policii ČR, což jí zdrželo až do večerní desáté hodiny. Bylo jí policisty doporučeno, aby další den závodů byla opatrná, proto si během nedělní přípravy nechala klíče a mobil u svého trenéra. Najednou u tratě spatřila muže, kterého vnímala jako „extrémně podezřelého“, protože nesl stejný batoh, jaký měla mít policisty podezřívaná osoba. A telefonem se snažil zakrýt si obličej.

Nemohla ho natočit na mobil, protože ten měl v úschově trenér, který však právě vyšel ze šaten. Pravděpodobný zloděj si ale všiml pokusu o nenápadnou gestikulaci Neumannové směrem k jejímu kolegovi a dal se na útěk. „Tak jsem za ním vyběhla, fakt začala sprintovat, měl náskok tak 60 metrů, ale on mi utekl. Já trénuju každej den a pak mi uteče tenhle člověk,“ zakončila svůj příspěvek zjevně rozrušená Neumannová.

Z kamarádky se stala příbuzná

V příspěvcích na sociálních sítích se však dokáže svěřit i s jinými traumaty. Třeba okolo utajované nevlastní sestry. Se svým otcem, sportovním manažerem a podnikatelem Josefem Jindrou (65), to neměla a nemá snadné. „Ono to vlastně nebylo ideální už v době, kdy jsem strávila rok ve škole s tenisem na akademii v USA. To mi bylo čtrnáct,“ řekla o tom Neumannová. „V kontaktu nejsme přes dva roky. Není to tak, že by se stala jedna konkrétní věc, která by nás rozdělila. Spíš celá řada událostí, které mě postupně zraňovaly nebo trápily. A prostě se jich už stalo moc. Taky jsem pochopila, že hodně ublížil mojí mámě,“ vysvětlila loni Lucie, proč dnes otec není součástí jejího života.

Josefa Jindru lze s jistou nadsázkou označit za ukázkového „rozsévače“, v období soužití s Luciinou matkou Kateřinou Neumannovou nebyl ani rozvedený a měl údajně řadu dalších vedlejších vztahů. „I když nepatří mezi krasavce, má charizma a takové uhrančivé oči. Vedl tu atletický kroužek a holky se předháněly, která ho dostane. A on se s milenkami nikdy moc netajil,“ uvedla k tomu bývalá studentka gymnázia ze Svitav, kde se Jindra narodil. Na svém tiktokovém účtu Lucie sdílí i svůj příběh s objevením nevlastní sestry. Když ji otec kdysi sám hlídal, tak si hrála s kamarádkou Kristýnou, která však v jednu chvíli na Jindru začala volat „tati“. Ten to udivené dceři vysvětlil tak, že holčička nemá tatínka a on jí dovoluje na něj takto volat, aby údajně „nebyla smutná“. Teprve mnohem později Lucie zjistila, že se jednalo o nevlastní sestru.

„Na loňském Memoriálu Josefa Odložila jsem si zaběhla osobní rekord na 800 metrů a měla docela radost. Přijela tam i moje ségra s tátou a jeho současnou rodinou. Tak jsem ho chtěla jít pozdravit a třeba se podělit o radost z povedeného závodu. On tu situaci vyřešil tak, že dělal, že mě nevidí, když jsem ho pozdravila. Tohle mě hodně zamrzelo. Byl to pro mě silný a nehezký zážitek, a já si tak celou věc v sobě uzavřela,“ popsala loni na podzim aktuální úroveň vztahů. Otec jí prý píše maximálně SMS k narozeninám. Lucie Neumannová ve své atletické kariéře zatím vystoupala nejvýše na 1286. místo mezi světovými sprinterkami, momentálně je na 1325. místě.

Seznam zdrojů:

https://zeny.iprima.cz/dcera-kateriny-neumannove-o-otci-ublizil-mne-i-mame-uz-par-let-nejsme-v-kontaktu-209021

https://zeny.iprima.cz/zlomene-srdce-dcery-kateriny-neumannove-jeji-vztah-s-modelem-skoncil-rozchodem-414079

https://www.idnes.cz/sport/lyzovani-snowboarding/josef-jindra-osudovy-muz-neumannove.A071001_151122_lyzovani_bur

https://worldathletics.org/athletes/czech-republic/lucie-neumannova-15033974

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz