Hlavní obsah
Rodina a děti

Deník matky citlivky: Hlídání syna nebo erotický sen?

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pixabay

Chrápe váš muž? Tak to se máte. Můj muž si uprostřed noci sedne ze spaní na postel a vypráví mi třeba o „strategickém řízení rozvoje projektů“.

Článek

Milý deníčku,

když je můj muž hodně unavený, mluví ze spaní. Vlastně nejen mluví, často se i hýbe. Tak třeba když se nám narodil syn, v prvním měsíci ho muž často v noci hledal pod peřinami, i když spal spokojeně v postýlce.

Občas si sedne a vypráví mi o práci. Vůbec tomu nerozumím, ale často používá slova jako: statistika, online marketing, projektové řízení, strategie apod. Já se vzbudím, k smrti se vyděsím, proč u mě sedí a dívá se na mě nepřítomným pohledem, chvilku ho poslouchám a pak ho něžně pošlu spát. V tu ránu lehne a usne. Za to já ne. (Teď už vím, z čeho mi šednou vlasy na hlavě, je to vážně creepy.)

Dnes v noci ležel, spal a zhruba jednou za 2 minuty řekl krátkou větu.

„Ukážeš mi to?“

„Hezký…“

„Ty jsi šikulka!“

A teď mě zajímá. Zdálo se mu, že hlídá naše dítě nebo měl erotický sen?

Anketa

Hlídání syna vs. erotický sen
Hlídání syna
12,5 %
Erotický sen
87,5 %
Celkem hlasovalo 8 čtenářů.

Odpověď se nikdy nedozvíme, protože muž si sny nepamatuje.

Nebo to alespoň říká…

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz