Hlavní obsah
Rodina a děti

Deník matky citlivky: Kašlu na to!

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pixabay

Tělo říká STOP, dítě říká PLAY.

Článek

Milý deníčku,

mateřské mléko je prý plné prospěšných látek. Je to taková „tekutá imunita“.

Na neštěstí pro matky - my tu Virgin Piña Coladu jen vyrábíme, ale nepijeme. Co se ti tím snažím nepřímo říct?

Jsem nemocná.

Chytla jsem nějaký vir (tedy spíš on chytil mě, doslova za nos) a teď mi fakt není dobře. Snažím se uzdravit, ale v roli matky je to těžký. Máme vůbec možnost si lehnout a vyležet to?

Jasně, tady se ptát bylo asi zbytečný. Tak jinak. Máme vůbec možnost si ASPOŇ NA CHVÍLI lehnout a snažit se zázračně rychle uzdravit?

Můj muž si myslí, že ano, a proto vzal našeho syna na hodinku ven na procházku, abych si LEHLA A UZDRAVILA SE.

„Moc děkuji miláčku, jsi nejúžasnější muž na světě. Já si jen dojdu na záchod a pak si hned lehnu.“

Cestou ze záchoda:

Levá hemisféra: „Měla bych dát vyprat prádlo, už se to tu zase kupí a syn pomalu nemá, co na sebe.“

Pravá hemisféra: „Prádlo počká. Měla by sis jít lehnout a odpočívat.“

Levá hemisféra: „No dobře, dodělám prádlo a už jdu. Jo ale zapomněla jsem dát na dřez čistou houbičku na nádobí, to fakt musim.“

Pravá hemisféra: „Dobře, dej tam tu houbičku a už si jdi lehnout.“

Levá hemisféra: „Zapnu čističku vzduchu kvůli bacilům a už faktu jdu. Není mi vůbec dobře. Cestou si vezmu prášky a už si fakt lehnu.“

Pravá hemisféra: „Jdi si lehnout.“

Levá hemisféra: „Proč tu jsou všude po zemi ty drobky? A támhle na koberci borůvka? No nic, to rychle vysaju, aby se to nerozšlapalo. Abych mohla vysát, tak ale musim uklidit ty hračky, co tu všude leží, aspoň je dát do šuplíku.“

Pravá hemisféra: „Jdi si lehnout.“

Levá hemisféra: „Ještě potřebuju zašít synovi tu bundu, má se ochladit.“

Pravá hemisféra: „Jdi si lehnout.“

Levá hemisféra: „Jo a ještě…“

Pravá hemisféra: „Já to balim…“

Nechápu, jak se to stalo, ale sotva jsem si lehla, muž se synem se vrátili. Asi to vzali rychleji, než měli v plánu, protože jinak si to nedovedu vysvětlit.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz