Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Deník matky citlivky: Láska ho(ro)ry přenáší

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Unsplash

Už 5 let se s mužem máme, že se máme.

Článek

Milý deníčku,

dnes máme s mužem 5leté výročí. Nechápu, že to se mnou tak dlouho vydržel. Já bych se sebou nevydržela ani den… I když malý moment, já už se sebou žiju vlastně skoro 30 let. Ale náročný to tedy je, takže respekt mému muži.

I když jsou občas chvíle (nebo celé dny), kdy bych ho nejraději prodala, většinu času je to ten nejlepší parťák, jakého jsem si mohla přát. Člověk, který mě inspiruje, posouvá kupředu a podporuje ve všem, co si zamanu.

Děkuju tam nahoru, že mi ho poslal.

Myslím, že nikdo jiný by se mnou nevydržel. On moc dobře ví, kdy mě má poslouchat jen jedním uchem a druhým to rovnou vypouštět ven. A že občas potřebuji prostě jen obejmout, i když to zrovna vypadá, že potřebuji Lexaurin a svěrací kazajku.

Celých 5 let už se kvůli mě nepodíval na žádný horor (tedy když nepočítám pohled na mě po ránu), dobrovolně přestal jíst maso záhy po tom, co jsme spolu začali bydlet a ochotně vynáší ven každého pavouka, co zabloudí k nám domů.

Co víc si přát. Já jsem spoko. Miluju, děkuju.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz