Hlavní obsah
Umění a zábava

Deník matky citlivky: Má Bůh smysl pro humor?

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pixabay

Já říkám jednoznačně ANO. A směje se nám, až se za břicho popadá. Na nás je, jak se s tím popasujeme. Jestli budeme hudrovat nebo se budeme smát taky.

Článek

Milý deníčku,

hele mně fakt přijde, že TEN nahoře, z nás má srandu. Konkrétně tedy ze mě a mého muže. Jakože tam prostě nad námi stojí, směje se a plácá se radostí do stehen, jak nám zase ten život pěkně okořenil. Pak se podrbe na bradě a u toho se hluboce zamyslí:

„Hmm, tak co bych tak ještě mohl… co třeba zemětřesení! To tam u nich na vesnici v tom zapadákově ještě neměli. Ti se budou divit! Jé, to bude sranda!“

A šup, poslal nám sem zemětřesení. Naštěstí jen malé, nikomu se nám nic nestalo, ale určitě se u toho náramně pobavil.

Protože jinak si to nedovedu vysvětlil. Všechno, co se nám zhruba od roku 2021 stalo, by vydalo na celý seznam. Pěkně dlouhý seznam. (Jako první si vždy vzpomenu na naše krásné minulé Vánoce, kdy nám 24. 12. bouchla kamna. V době, kdy už jsme byli 2 dny bez vody, protože nám 22. 12. praskla voda. A taky jsme byli bez auta, protože se rozbilo…)

Tak si tak říkám, možná mi vážně dává jen podněty pro sepsání knihy. Mám napsat knihu?

No, nevím jestli by tu naši rodinnou tragikomedii někdo četl.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz