Hlavní obsah
Zdraví

Deník matky citlivky: Na zdraví! Na prsa!

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Unsplush

Zdravé tělo a zdravá prsa jsou důležitější než perfektní vzhled. Nezapomínejme na prevenci.

Článek

Milý deníčku,

dnes mám důvod slavit. Ne proto, že se blíží Silvestr. Chci oslavit něco pro mne mnohem důležitějšího.

Své zdraví.

Před několika týdny jsem si na prsu nahmatala prohlubeň, která tam dřív rozhodně nebyla. Protože stále kojím, poprsí se dost mění - před porodem to byla krásná céčka, po porodu gigantická háčka a postupně se z nich staly vytahané indiánské čumáčky.

Upadající vzhled mého poprsí mě sice nijak netěší, ale jako důležitější vnímám to, že mám tělo zdravé. (A taky to, že i přes všechny změny se stále líbí mému muži. Když si připadám hezká před ním, úplně mi to stačí.)

Ale zpět k prohlubni. Pozorovala jsem ji každý večer a nabyla jsem dojmu, že se zvětšuje. Trvalo mi to, než jsem sebrala odvahu a objednala se na gynekologii na vyšetření. Ale vyplatilo se. Paní doktorka mi prsa odborně prohmatala a zdůvodnila mi jejich fyzické změny.

Jsem zdravá a nemusím se dále stresovat.

Bohužel, ne každá žena má takové štěstí jako já. A proto si svého zdraví vážím. A i nadále v sobě chci prohlubovat pocit, že zdravé tělo je pro mne důležitější než perfektní vzhled.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz