Hlavní obsah
Satira

Deník matky citlivky: Zase jsem mu na to naletěla

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pixabay

Manžel má zase nějakou slepici. Jak na to mám reagovat, když za ní chodí tak často? Mám si dělat starosti?

Článek

Můj muž si našel novou slepici, co mu doslova zobe z ruky. Jmenuje se Božena a chodí za ní každý den. Je to teď jeho miláček. Dokonce za ní bere i našeho syna! Chápete to? Pipina jedna.

Přiznávám, že asi trochu žárlím, protože mi připadá, že dává víc pozornosti jí než mně. Tak co mám dělat? Skamarádit se s ní a předstírat, že k nám patří? Můj muž ji zachránil, když si procházela tím nejhorším, vzal ji „pod svá křídla“. Takže on je teď pro ni hrdina. Dívá se na něj, jako na svého zachránce, chodí kolem něj dokola a natřásá se… beztak mu zamotala hlavu.

Jak ho znám, tak kdybych povolila, bral by si ji i k nám domů. Ale to teda ne, to nedovolím, i kdyby to byla ta nejmilejší puťka pod sluncem. Syn ji má taky rád, tak nějak si spolu rozumí. Mně teda přijde fakt ulítlá. Božena… snaží si pro sebe nahrabat co nejvíc, to je jasný.

Tak co mám dělat? Mám se taky chovat jako slepice, aby si mě zase víc všímal?

.

.

.

.

.

.

.

To je ona, Božena.

Foto: Pixabay

Božena

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz