Hlavní obsah
Rodina a děti

Na fesťák s dětma, co by ne?!

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Matka v zápřahu

Děravé punčochy, ulepené vlasy, zpěv a dunící basy. Jó, tak tohle přesně je to, co moje nemateřské já zbožňovalo a realizovalo na rockových fesťácích. No a protože děti dorostly do věku, kdy zvládnou i trochu té muziky, tak jsme vyrazili!

Článek

Jak moc mé srdce pookřálo, když jsem se nadchla myšlenkou opět si zažít nechutně předražené pivo, mačkající se dav a hvězdně nadupaný program! Co si budeme povídat, ona totiž ta dětská hudební scéna není žádné terno. Komu by se zdál poslech „Já jsem kačer, dělám kva-kva-kva-kva-kva-kva…“ málo masochistický, může přidat třeba čochovku jak dělanou „Ježeček, ježeček, to je ale boreček…“ nebo o něco exotičtější melodii „Šel kohoutek na procházku, viděl slepičku svou lásku a zazpíval íhahááá…“ – kdo nezná, doporučuji navštívit YouTube!

A tak přišel den Dé! Venku horko na padnutí – ale to mě přece nemůže odradit, ne?! Po čtyřech, ano čtyřech, letech mateřské péče vyrazím mezi lidi! Bože, hurááá! Jak já se těším! Nachystat svačinky, naplnit lahve vodou, nezapomenout deku. Jo a ještě peníze, hodně peněz! Kočár do kufru, rychlá kontrola seznamu a jedééém!

Hlavní hvězda celé akce vystupuje v 8 hodin, to stihnem! Parkoviště praská ve švech. No co už! Zaparkováno – sice na brňáka, ale to se neřeší. Z dálky je slyšet hudba, nadšené pištění, smích a dovádění. Čím blíž jsme, tím víc je rozumět textu. Syn si začíná zpívat. Mladší se dere z kočáru, uf!

Je to přesně tak, jak jsem si představovala. Roztrhané punčošky malých slečen dovádějících na skákacích hradech. U podia se mačká dav dětí pohupujících se v rytmu písně o tom, jak se hladí hadi. Vlasy ulepené cukrovou vatou na sebe také nenechávají čekat. No, snad jen to pivo, to je tady pekelně drahé. Ještěže jsem ta lesana, co kojí do puberty! Nechybí smrduté zákoutí zvané kontaktní zoo, klaun tvořící psa nebo pěnová párty. Prostě ráj na zemi, nebo alespoň té dětské. Pro většinu dospělých je to spíš předčasný očistec v té nejkrutější verzi!

Každopádně fesťák se nám vydařil. Děti odpadly jen co dosedly do auta, peněz zpět moc nevezeme, hlava mě bolí jak po metalovém tripu a spoustu tekutin na sobě taky mám. Juchů, dostala jsem, co jsem chtěla! Jen pro příště to musím asi trochu líp definovat.

Takže ženy, nezoufejte. I s malými dětmi se na fesťák dostanete, jen těžko říct, kdo si ho užije víc!

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz