Hlavní obsah

Postel plná chlapů, to je sen!!!

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Matka v zápřahu

Tři rozžhavená těla, zrychlený dech, lapavé nádechy, kapičky potu stékající po červených tvářích. Ve vzduchu se vznáší nezaměnitelná vůně vyvolávající vzpomínky. Až po zádech přejde mráz. Přesně tohle a ještě víc jsem zažila minulý víkend.

Článek

Mohl by to být začátek nezapomenutelného zážitku, který bych, rudá až na zadeli, vyprávěla kamarádkám u vína… Kdyby tedy ta těla nepatřila synům, pot horečce a vůně heřmánkovému čaji.

Postel v plném vytížení, v televizi prasárny, tentokrát bohužel doslova, neboť otěže převzala Pepina. Začíná tady být opravdu horko a navíc vlhko - vylil se čaj. Ve výstřihu mi přistává mazlavá hmota, která vylétá z nosu kýchajícímu prckovi. Z každé strany se na mě někdo lepí, místa je čím dál tím míň a já si čím dál tím víc uvědomuji, že tohle postelové dobrodružství mě čeká i několik následujících dní.

Takže, ženy, postel plná chlapů možná zní jako sen, jen v realitě mateřství jde spíš o noční můru. Ale nebojte, tahle fáze jednou skončí a místo horeček přijde jiné rodeo – třeba i takové, které jste si vysnily.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz