Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Jeho dcera je intrikánka, snad mu nezkazí pověst

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Mabel Amber, Pixabay

Otcovská láska

Kamarádova dcera o něm šíří nepravdivý a škodlivý informace. Nevím, jestli do toho mám zasáhnout.

Článek

Včera jsem byl v oblíbeným podniku. Večer jako každý jiný. Dal jsem si pivko a četl si noviny. U druhého piva ale vešly do baru, tři ženy. Respektive jedna dospělá žena a dvě skoro dospělé slečny. Věk bych si netroufl odhadovat. Dneska to člověk moc nepozná. Došlo mi ale, že jedna z dam je dcera mého kolegy a kamaráda. Slečně je 16 let a žije s mámou. Za Kubou jezdí pravidelně na víkendy a občas i přes týden.

Myslel jsem si proto, že mají s tátou dobrý vztah. Jakub je navíc docela kliďas a je to správnej a rovnej chlap. Pracujeme spolu, co jsme spolu s Emou. Takže nějakých 8 let to bude. Troufám si říct, že ho docela znám. Navíc jsme párkrát strávili odpoledne i s tou jeho pubertální Evou. Proto mě šokovalo, co jsem nechtěně vyslechl.

Eva s kamarádkou a její mámou seděly u vedlejšího stolu. Mladá slečna mě nepoznala, takže si moc servítky nebrala a naházela na svýho tátu pěknou špínu. Začala vyprávět, jaký jí dává táta zaracha. Jak ji trestá za špatný známky. Že jí nic nekoupí, že všechno platí jen její máma. Že z něj má strach, protože když je naštvanej, že ji fyzicky trestá. Že je alkoholik a gembler.

Úplně všechno si to nepamatuji, protože jsem byl v šoku z toho, co to té holce z pusy vychází za nesmysly. Jdu domů a říkal si, proč proboha toto říká. Kdybych věděl, že je Jakub špatný chlap, nestaral se, chlastal. Tak bych to pochopil. Že se k ní choval jako hulvát, tak mu to ona vrací. Měla by na to právo. Ale takhle? Já opravdu vím, že ji nikdy fyzicky netrestal. Kolikrát vyváděla tak, jak to děti umí, a on s klidnou hlavou zvládl z takových situací vybruslit. Ostatně tak, jako v práci.

Já teď vůbec nevím, co mám dělat. Mám mu to říct? Mám to říct té holce, že jsem všechno slyšel? To je situace!

Anketa

Mám to Jakubovi říct?
Ano, měl by to vědět
62,3 %
Ne, nepleť se do toho
14,8 %
Domluv té holce
22,9 %
HLASOVÁNÍ SKONČILO: Celkem hlasovalo 61 čtenářů.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz