Hlavní obsah
Internet a technologie

Stačí neprodloužit zkušební verzi a sleva na software skočí na 75 %

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Free fotobanka Pixabay.com

Když kývnete na první předplatné, které vám vaše software nabídnou, proděláte kalhoty. Stačí pár dnů vydržet a pro slevy se nebude kam hnout.

Článek

Jak funguje svět internetového obchodu si může každý vyzkoušet ve svém vlastním počítači, tak jako jsem to udělal já. Končil mi v počítači antivirový program a k němu jsem si vyzkoušel bezplatnou verzi prográmku pro čištění souborů v počítači, který má celkem slušnou úspěšnost a udržuje slušnou rychlost fungování počítače.

Testovací verze skončila po dvou měsících a firma mi nabídla regulérní předplatné na další rok. Za 1090 korun českých. Zdálo se mi to nepřiměřené, a protože na tomto produktu mé užívání počítače úplně nestojí, zkušební předplatné jsem ukončil. Nutno podotknout, že včas, aby se mi částka nestrhla ze zadané karty.

Z 1090 na 299 korun za pár týdnů

A začaly se dít věci. Tedy evidentně se spustil přednastavený algoritmus, který má za úkol mě jako potenciálního platícího zákazníka ulovit. Při každém spuštění počítače se mi prográmek spustí a oznámí mi, že má placená verze skončila a mohu ji objednat s jedinečnou cenou. Na tom by nebylo nic tak převratného, kdyby ona nabízená sleva nebyla každý týden výrazně větší.

Původní roční předplatné se tak za tři týdny zlevnilo na 299 korun za rok. Což už je slušná cena za nabízenou službu. Má to ale háček. Abyste ji získal, musíte kliknout na vyskakovací okno s nabídkou této mimořádné slevy. Protože když jdete do prográmku a chcete si placenou verzi opět aktivovat, dostanete slevu už jen 50 %. Takže se vyplatí si počkat na systémové zprávy.

Pozor na cenu po roce

Sluší se připomenout, že po roce se zpravidla předplatné změní na původní cenu, je proto nutné si termíny hlídat, aby se vám za dvanáct měsíců nestrhlo plnohodnotné předplatné.

Anketa

Jak pracujete s prodlužováním předplacených služeb v počítači?
Beru vždy první nabídku
13,6 %
Zpravidla využiji první slevu
0 %
Čekám i týdny na nejvýhodnější cenu
86,4 %
HLASOVÁNÍ SKONČILO: Celkem hlasovalo 22 čtenářů.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz