Hlavní obsah
Lidé a společnost

37letá žena z Brazílie se provdala za hadrovou panenku, se kterou následně zplodila dítě

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Wikimedia commons/Public domain

Láska je ten nejkrásnější pocit. Tato věta platí i pro 37letou ženu z Brazílie, která se provdala za hadrovou panenku poté, co se do ní zamilovala. Na svět přišlo i jejich společné dítě. Aby toho nebylo málo, žena obvinila svého manžela z nevěry.

Článek

Umíte si představit moment, kdy bude nešťastně zamilovaní a vaše matka se vám rozhodne pomoci? Možná nic divného, ale váš protějšek by musel být biologicky postaven stejně tak, jako vy. Poté ale existuje případ, kdy jistá žena neměla ve svém životě štěstí na muže a proto se rozhodla uzavřít sňatek s hadrovým panákem. Že je to nereálné? I já jsem tom ze začátku nevěřila, dokud jsem si tento bizární příběh nepřečetla na vlastní oči. Pojďte se tedy spolu s námi podívat na svatbu století.

Za vše může matka

37letou Brazilku seznámila s panenkou Marcelo její vlastní matka, která ji vytvořila poté, co se dozvěděla, že její dcera nemá tanečního partnera. Dcera si na tento fakt své matce velmi často stěžovala. Když ale hadrový Marcelo přišel do jejího života, vše se změnilo. Marcello byl víc než tanečním partnerem. Netrvalo tedy dlouho, a za přítomnosti 250 hostů si Meirivone Rocha Moraes, a její hadrový společník Marcelo, řekli své ano. Moraes řekla, že je to muž, kterého vždy chtěla, protože panenka se nehádá, nebojuje a vždy jí rozumí. „Marcelo je skvělý a věrný manžel. Je to takový muž, kterého mi všechny ženy závidí,“ dodala. Aby tohoto nebylo málo, manželský pár pak oslavil další životní událost, a to v podobě dítěte. Minulý rok se totiž narodil syn Marcelinho. „Po pár měsících se nám narodil společný syn Marcelinho, je to to nejkrásnější, co se nám mohlo stát, máme společně dítě,“ dodala nadšená žena.

Hadrový manžel ženu podvádí

Meirivone z Brazílie tvrdí, že ona a Marcelo nyní spí v oddělených pokojích poté, co zjistila, že ji podváděl s jinou ženou. Zdrcená Meirivoneová doslova řekla, že poté, co se dozvěděla o nevěře svého manžela, vystěhovala ho z ložnice a nějakou dobu dokonce přemýšlela nad rozvodem. „Dozvěděla jsem se to od kamarádky, která mi řekla, že viděla Marcela vcházet do motelu s jinou ženou, zatímco já jsem byla tři noci a tři dny hospitalizována s Marcelinhem, naším synem, který měl virózu. Nejdřív jsem si myslela, že lže, ale pak jsem začala prohledávat jeho telefon a viděla jsem ty rozhovory, díky kterým jsem se ujistila, že mě podvádí. Pořád všechno popíral a říkal, že mě moc miluje, stejně jako prosil o odpuštění. Já jsem se ale rozhodla ho vystěhovat z pokoje a chtěla jsem se rozvést.“

Málem došlo na rozvod

Meirivone dokonce dodala, že hadrového manžela chtěla vyhodit ze svého domu, než si ale uvědomila, že jejich syn potřebuje kompletní rodinu. „Chtěla jsem ho dát pryč z domu, ale naše dítě roste a v této fázi by mu jeho otec hodně chyběl. Také láska, kterou k němu cítím, mě přiměla odpustit – ne úplně – ale nechci. Nemyslím si, že bych mohla žít bez svého manžela. Potřebuji s ním mluvit, aby se mohl jednou provždy rozhodnout, že už nebude podvádět, a pokud to udělá ještě jednou, neodpustím mu.“

Jak je tedy vidět, ve světě se dějí opravdu bláznivé věci a je tak zcela na každém z nás, jak se ke svému životu postavíme. Možná do budoucna budou naše generace tvořeny z hadrových manželů, manželek i potomků.

Zdroje: Mirror, NDTV, WION

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz