Článek
Jasně proč ne, sami prodejci na prodejně vám řeknou, že ho můžete za pár tisíc poslat dál.
Ale má to jeden háček. Úplně jinde než byste ho čekali.
Já jsem si neomezený tarif vybrala, neb jsem zjistila, že žít v dnešní době bez internetu je jako Matrix ale opačně. Platby, nájem, školka, doktoři, podnikání, práce všechno jede online (ale o tom jindy).
A protože u svého stávajícího telefonu mám prasklý displej, říkala jsem si, že si dopřeji i nový telefon.
Chyba lávky. Zde jsem popřela bezodpadovou pyramidu. Přesvědčení, že věci se mají používat dokud fungují. Věci se mají opravovat a nevyměňovat kus za kus. Zde jsem vybočila ze svého. Nechala se zlákat.
Svůj nový tarif a telefon jsem si objednala na zákaznické lince T-Mobile. Hovor proběhl bez problémů. Všechny dokumenty přišly. Jen elektronicky potvrdit.
Jsem jejich dlouholetý zákazník, takže jsem upravenou smlouvu jen prolítla.
Než jsme se s paní rozloučily, explicitně jsem se zeptala: „Kdy bude nový tarif aktivován, po té, co ho elektronicky potvrdím?“
„Zhruba za hodinu.“
„Super, tak vám děkuju, na shledanou“
Po skončení hovoru jsem to potvrdila, přednastavená hláška mi napsala toto:
Vaši smlouvu máte uzavřenou. Děkujeme. Doručení zařízení můžete sledovat na odkaze níže.
Večer, po standardním kolotoči s dětmi, jsem si sedla k telefonu a zjistila, že tarif stále není aktivní. Už byl večer a nechtělo se mi to řešit, tak jsem si říkala, že třeba přes noc.
Jenže do rána se nic nestalo. Vlastně naopak. V noci mi přišla SMS, že jsem na 0 MB datech.
Jakmile „otevřeli“ zákaznickou linku, volala jsem tam. Co se stalo, proč to nejde.
„Až si převezmete telefon tak teprve tehdy vám aktivujeme tarif“
Prosím?! Jakože cože?! To si děláte pr*srandu !
Po prvotním šoku, jsem otevřela znovu smlouvu a čtu ji detailně. Nejsem schopná říct, který odstavec by se měl týkat této skutečnosti. Volám znova.
„Dobrý den, kde ve smlouvě XY máte uvedenou podmínku, že při výběru telefonu, bude nový tarif aktivován až po převzetí telefonu?“
„To tam nemáme, to je logický“
Ne, není to logický. Objednala jsem si dvě různé věci. Službu a fyzický předmět. Jako majitelka telefonního čísla ještě od Pegasu (ano, už jsem tak stará a dříve se tak jmenoval T-Mobile) bych očekávala, že bude služba dodána na onu SIM kartu, protože tarif je vázán na SIM kartu, nikoliv na přístroj.
A když se chcete bránit, tak vám znemožní jakkoliv se s nimi spojit jinak a řešit smlouvu jako takovou. Na infolince na to nejsou dost kompetentní, ale někoho kompetentnějšího vám k telefonu nedají. (Ani jakýkoliv jiný kontakt)
Tenhle článek, píšu po staru tužkou na papír a pak už ho jen překlikám „na ty internety“.
Pro mě naštěstí všechny jejich hovory jsou monitorovány a jejich chování i měnění podmínek za pochodu si nechci nechat líbit.
Když jsem na potřetí u nich vydyndala poštovní adresu kam zaslat právnické dokumenty, tak mě pán upozornil, že mi možná přijde hodnocení na to, jak byl můj požadavek vyřízen a že se jedná o hodnocení na poslední kontakt se zákaznickou linku, takže přímo na jeho osobu. Nikoliv na předchozí zkušenosti.
Zajímavé je, že na předchozí telefonáty mi hodnocení nepřišlo…
Navíc současný tarif je nepřístupný a není možné k němu přidat výhody jako „Pořád on-line“ nebo přikoupit data na dny, než dorazí telefon.
Jaké máte zkušenosti s T-Mobile vy?