Hlavní obsah

Prstýnek z Havaje

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Michaela Orsi

Jsem vdaná za Havaj

Článek

Miluju Hawaii. Mnohokrát jsem tam u přátel s rodinou pobývala. Tento příběh se stal při mém prvním pobytu tam s mým budoucím mužem.

30.11.1996 byl můj poslední den na Hawaii.

Přivstali jsme si a jeli jsme snorchlovat do Hanauma bay.

Hanauma bay je nádherná pláž ve tvaru podkovy, vzniklá z kráteru sopky, jejíž jedna část se kdysi propadla do oceánu.

Celá zátoka je mělká a plná korálových útesů a ostrůvků, mezi nimiž žijí hejna ryb mnoha druhů.

Na pláži lze za pár šupů koupit krmení pro ryby. Při snorchlování je člověk obklopen desítkami žebrajících ryb, uvyklých na snadný přísun potravy, a téměř ochočených…

V půl deváté ráno byla pláž ještě poloprázdná. Odložili jsme si věci nalevo, u strmé stěny zátoky.

Střídali jsme se. Jeden snorchloval, zatímco druhý seděl na břehu a střežil naše tašky. Po cca patnácti minutách jsme se střídali.

Karel byl ve vodě. Sledovala jsem oceán a kochala jsem se opojnou tyrkysovou barvou, která tady v Hanauma bay byla ještě výraznější než na jiných plážích ostrova.

Najednou se K zcela potopil a po dlouhých vteřinách se vynořil a zamířil ke břehu.

Se slovy :” Chtěl jsem ti koupit hladký stříbrný prstýnek a ušetřil jsem, protože jsem ho právě v moři našel”, mi do dlaně hodil stříbřitý kroužek.

Nečekala jsem to a kroužek mi vypadl a zmizel v písku.

Rychle jsem hrábla a kroužek jsem vyndala.

Byl to opravdu prstýnek. Z vnitřní strany měl punc, potvrzující, že je ze 100%platiny, značku Sainte Pure, vsazený malý modrý safírek, vyryté datum 26.11.1996 a M to T.

A seděl mi přesně na levý prsteníček.

Chvilku jsem K podezřívala, že mi sehrál divadýlko a prsten pro mne koupil - moji tehdejší pidivelikost prstenu 48 mělo málo dospělých žen a datum vevnitř bylo datem, které pro nás mělo velmi osobní význam-nicméně to T a materiál, dražší než zlato, mne přesvědčily, že K ten snubák opravdu našel.

Když jsme se pak za dva roky brali, prosadila jsem si tento prstýnek pro sebe jako snubák.

A tehdy i nyní tvrdím, že jsem vdaná za Hawaii.

Tohle je on, platinový prsten, bestseller japonské firmy Sainte Pure, která ho dodnes prodává.

A můj bestseller.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám