Hlavní obsah
Satira

Ententyke, dva špalike, čert odletěl od Monike… čautě, lidi, jsem na seznamke!

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pixabay.com

Tak nám spadla mediální mina. To, o čem si vrabci cvrlikali už nějaký ten pátek, se nyní oficiálně potvrdilo ze zdroje nejpovolanějšího - Babišovy socialní sítě. Má již Andrej jinou laňku nebo je snad na seznamovacím trhu?!

Článek

Dámy a případní zájemci ze strany mužů, Andrej je volný! Lukrativní zaopatřený slovenský titán je opět k mání a třeba se jej brzy dočkáme v seznamovacích aplikacích. Inzerát by mohl vypadat třeba takto:

Čaute ženi, já ňebudu tady přiznávať, kto jsem, nikdy nepřiznam! Ale znáte mě všetky velmi dobře, ano, se mnou Ti bude líp! Jsem jedeň z nejbohatšich a nejvlivnějšich lidi v této zemi! Co nabízím budoucí parťnerce? Můžeš ostať ženou v domácnosti, mam pořádnej barák v Průhonicích a při troše štěstí se ťam i potkáme! Jsem pořád pryč, řeším svoje firme, politiku, hnízda a soudy, chvilku kandiduji na premiéra, pak zase na prezidenta. Bažím pořad po všem a po všech, tak mušiš být ženská, co se umí zabaviť! Ale žádny mužsky, jen teplý floristy!

Asi jsi pochopila, že chleba s paštikou jesť nebudeš a do Kiku pro hadry ňemusiš. Čeká na Tebe celá Pařižská, kde se Ti všichni budou klanět. Pujdeš se mnou i do medií, musíš nějak vypadat. Vzhled, podporovat mňa, reprezentovat mňa, to je to hlavní, co musíš mět! Ale sama mluvit nebuďeš, jeň co Ti řeknu! To co maš v hlave, to neni tak důležity, já toho tam taky moc nemam a kam jsem to dotahnul! Celá republika mě miluje, budu zase brzy zvolenej do čela vlady! A skončí ta fialová drahota a za všecko bude moct zase Kalousek!

Budeš se mit se mnou nejlip! Luxusní dovolené, hadrů plnej šatník, botoxy, liftingy, kolageni, estrogeni, necham Ti napíchat všetko, co budeš tůžiť! Ale na kameru buděm hrát, že jsme obyčejný lidi. Někdy tak buděš muset oblíct konfekci, prežit třeba aj cestu metrem nebo pokec s lidma u stánku s pivem nebo kobližkama. Samozřejmě Penam! Doma to pak doženeš welněsem a šampičkem!

A aj ta děcka možná budou jestě další, už mám ze dvou manželství čtýry, hlavně s nejstarším synem mame láskyplny vzťah. Jsem v nejlepšim věku, špičkovy genom, ten musi jenom litat! Ale jsem taky mazlivý tygřík Andík, jak mi láskyplně říkala Monike. Nebo mi můžeš rikať Burešku.

Mam rád psi, koně, dcera jezdi. Psi mam nejradši před volbami. Tak pokud jsem Ťa zaujal, a je myslím jistý, že ANO, napiš mi. Pokud projdeš do dalšiho kola, ozve se muj medialni manažer a doladite podrobnosti.

Za ty prachy takový život se mnou přeci stojí, ne?!

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz