Hlavní obsah
Rodina a děti

Každý chvilku tahá pilku aneb u nás se na hlavního živitele nehledí

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pixabay.com

Partneři by se neměli trestat za to, že někdo bere méně.

Domácností, kde hlavní živitel ovládá a diktuje jejich chod, je mi upřímně líto. U nás doma nikdy nehrálo vliv, kdo bere kolik.

Článek

Jsem v partnerském svazku sedmnáct let. Až na občasné malé mráčky zažívám harmonii a spokojenost. Během této doby jsme oba vystřídali několik zaměstnání. Někdy jsem měl větší plat já, většinou však moje drahá polovička.

Nikdy jsem nezažil z druhé strany ani tlak natož teror ve smyslu vyděláváš méně, budeš doma víc makat. Ani pokud já měl období s vyšší výplatou. Třeba ale i proto, když byl jeden z nás bez zaměstnání, přirozeně toho doma udělal víc než obvykle. Bez nějakých příkazů a dohad. Ale pokud oba pracujeme, což je samozřejmě drtivou část života, vůbec tyhle věci neřešíme, jakože ty nosíš domu méně, nebo já dřu více. Prostě máme věci podělené tak, aby to vyhovovalo oběma a ne jen jednomu.

Pokud je nějaký muž živitel rodiny, donese domů hlavní nebo klidně i zásadní příjem, ale pak se flákne na gauč a nehne ani prstem, se mi doslova hnusí. Degraduje tak svoji druhou polovičku pohledem peněz na méněcenného tvora. Pro mě osobně zvrácené. Beru víc znamená ty budeš víc služka. Někdo holt měří vše penězi. Ubohý život.

Anketa

Přepočítáváte vše na peníze?
Ano.
0 %
Většinou.
7,7 %
Málokdy.
38,5 %
Ne.
53,8 %
HLASOVÁNÍ SKONČILO: Celkem hlasovalo 13 čtenářů.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz