Hlavní obsah
Umění a zábava

Jana Paulová ve StarDance zabodovala. Dojala sebe i fanoušky svým tancem

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Česká televize- se svolením k publikaci

První večer třinácté řady StarDance přinesl řadu překvapení, ale největší senzací se stalo vystoupení herečky Jany Paulové. Zkušená umělkyně dokázala, že věk je jen číslo a na parketu předvedla výkon, který dojal nejen diváky, ale i ji samotnou.

Článek

Jana Paulová spolu se svým tanečním partnerem Robinem Ondráčkem zatančila valčík na francouzský šanson. „Moc jsem se těšila na generálku, kde jsme poprvé tančili s kapelou. Já jsem tančila na francouzský šanson,“ prozradila Paulová již před vystoupením. A její nadšení bylo znát i během samotného tance. Herečka se na parketu pohybovala s grácií a lehkostí, která překvapila mnohé diváky.

„Jana Paulová mě naprosto dostala. Ten valčík byl jako z pohádky,“ napsal jeden z fanoušků na sociální sítě. Další divák dodal, že to bylo neskutečné. „Nečekal jsem, že budu mít slzy v očích při sledování StarDance, ale Jana Paulová mě dojala k slzám.“ Porota nešetřila chválou na adresu Jany Paulové.

Richard Genzer poznamenal, že to je geniální vystoupení. „Jano, vy jste nám ukázala, že elegance a šarm nemají věkovou hranici. Byl to nádherný valčík.“ Tatiana Drexler dodala: „Vaše vystoupení mělo duši. Bylo vidět, že jste do toho dala celé své srdce.“ Jan Tománek, který v porotě nahradil Zdeňka Chlopčíka, byl také nadšený. „Musím říct, že jsem byl skeptický, když jsem viděl seznam soutěžících. Ale vy jste mě přesvědčila, že ve StarDance má místo každý, kdo má vášeň pro tanec.“

Emocionální moment celého večera

Po skončení tance byla Jana Paulová viditelně dojatá. „Já jsem nečekala, že to bude tak silný zážitek,“ svěřila se moderátorům Tereze Kostkové a Marku Ebenovi. „Cítila jsem se jako mladá holka, která poprvé tančí na plese. Je to úžasný pocit.“ Její taneční partner Robin Ondráček neskrýval nadšení a dodal, že je mu ctí tancovat s tak zkušenou herečkou. Jana Paulová již dříve prozradila, že jejím dalším tancem bude samba.

„Prý to nemůžu říkat, ale už to tady prásknul Patrik. Samba je můj další tanec. Zahalená nebudu,“ řekla s humorem sobě vlastním. Fanoušci už teď netrpělivě čekají na další vystoupení této charismatické herečky. Jedno je jisté - Jana Paulová dokázala, že ve StarDance není důležitý věk, ale srdce, které dáte do tance.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz