Hlavní obsah

Lukáš Langmajer se před časem pokusil o sebevraždu. Nezvládal deprese, pil alkohol a skočil pod vlak

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Foto: Pavel Gwužď - Nextfoto (licence zakoupena)

Lukáš Langmajer

Mezi koníčky herce Lukáše Langmajera patří kromě tetování také auta a rychlá jízda. Kdysi měl ale velké problémy, které nedokázal řešit. Jednoho dne se tak rozhodl, že skoncuje se vším, co ho trápí a skočil pod vlak. Nebýt jeho kamaráda, už by nebyl.

Článek

Populárním se Lukáš Langmajer stal díky svému staršímu bratrovi Jirkovi. Sám se ukázal v seriálu Slunečná nebo filmové komedii Babovřesky, kde si zahrál místního faráře. Pro Lukáše byl však starší bratr takový vzor, a to již od dětství. Na druhou stranu je mezi nimi věkový rozdíl tak patrný, že na dětství nemají žádné společné vzpomínky.

Dal se k satanismu a měl problémy s policií

Než se Lukáš Langmajer vydal na dráhu herce a umělce, vyzkoušel si něco zcela jiného. Po ukončení základní školy se nevydal na konzervatoř, jak by asi leckdo čekal, ale šel se vyučit automechanikem. Důvod byl jasný, protože od puberty miloval rychlá auta. Tohoto svého rozhodnutí ale brzy začal litovat, protože se jeho myšlenky moc neslučovali s tím, co ho učili ve škole. Raději se tedy tohoto studia vzdal a pokračoval na gymnázium. Jak sám na sebe v několika rozhovorech naprášil, jako mladý, když měl bouřlivou pubertu, propadl satanismu.

Přivedla ho k tomu tvrdí hudba. Ve svých rozhovorech také vzpomínal na dost divoké seance, kdy na zeď protileteckého bunkru nastříkal pentogram, z magnetofonu si pouštěl hudbu a přitom všem vyvolával satana. Také si stříhal vlasy a řízl se do prstu, aby dal temným silám krev. Ačkoliv miloval rychlá auta, řidičák dělal dlouhých osm let. Ale to neznamenalo, že by neřídil. On jezdil bez papírů a vůbec mu to nevadilo. Proto si na něho počíhala i policie, která ho několikrát zastavila a on se vymlouval, že si řidičák zapomněl doma.

Alkohol ho dovedl k pokusu o sebevraždu

Lukáš Langmajer ale postupem času začal trpět depresemi a holdoval alkoholu. Své problémy se pitím snažil řešit téměř každý den, ale situace nakonec byla nezvladatelná natolik, že se několikrát pokusil skoncovat se svým životem. Neváhal skočit pod vlak, odkud ho tehdy vytáhl jeho kamarád. „Několikrát jsem chtěl spáchat sebevraždu. Utápěl jsem se. Skočil jsem pod vlak, tam odtamtud mě vytáhl kamarád, který nedávno umřel na rakovinu. V tu chvíli jsem si řekl, že je konec. Nastoupil jsem totální askezi a začal jsem se léčit. Šlo mi o to, že bych vedle sebe fakt už nikoho neměl. Zůstal bych sám a nejspíš bych se upil. Jednou by se mi povedlo se zabít,“ řekl ve své upřímné výpovědi.

To byl poslední moment, co si herec řekl, že se svým dosavadním životem musí skoncovat a musí začít znovu. Přestal pít, nastoupil na léčení a začal se naplno věnovat své herecké kariéře. „Moc už nepiju. Kdybych chlastal dál, Lucinka by ode mě odešla. Neumím pít, utápěl jsem se v depresích, s kterými jsem neuměl pracovat. Nevěděl jsem, co pořádně chci,“ řekl ve svém rozhovoru pro Extra.cz.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz