Hlavní obsah
Cestování

Luxusní dovolená rozhodně nebyla luxusem. Všude byli jenom švábi a blechy

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pixabay/Public domain

Jeli jsme s manželkou na dovolenou, na kterou jsme se těšili. Po několika letech jsme zvolili klasiku a zůstali jsme v Česku. Jenže dovolená se nám změnila v noční můru.

Článek

Když jsem se rozhodl strávit letošní dovolenou v Česku, chtěl jsem si dopřát trochu luxusu a odpočinku. Po dlouhém hledání na různých rezervačních portálech jsem narazil na chatku, která měla vynikající recenze a slibovala nezapomenutelný zážitek. Fotografie ukazovaly krásný interiér, malebné okolí a cena byla více než přijatelná. Bez váhání jsem rezervoval týdenní pobyt a těšil se na zasloužený odpočinek.

Luxusní dovolená rozhodně nebyla luxusem

Když jsem dorazil na místo, první dojem nebyl špatný. Chatka vypadala na první pohled přesně jako na fotografiích. Po vybalení věcí jsem si chtěl dopřát chvíli klidu a relaxace. Bohužel, jakmile jsem se usadil na pohovku, začal jsem cítit nepříjemné svědění. Při bližším prozkoumání jsem zjistil, že pohovka je plná blech. Okamžitě jsem vstal a začal prohledávat zbytek chatky.

K mému zděšení jsem objevil šváby v kuchyni a další blechy v ložnici. Snažil jsem se kontaktovat majitele, ale bez úspěchu. Telefon nikdo nezvedal a na mé e-maily nikdo nereagoval. Byl jsem zoufalý a nevěděl, co dělat. Rozhodl jsem se zůstat alespoň jednu noc, protože jsem neměl kam jinam jít. Celou noc jsem však nemohl spát, protože jsem se neustále škrábal a měl pocit, že po mně něco leze.

Všude byli jenom šváby a blechy

Ráno jsem se rozhodl, že to takhle dál nejde, a začal jsem hledat jiné ubytování. Nakonec jsem našel hotel v nedalekém městečku, kde jsem mohl strávit zbytek své dovolené. I když jsem musel zaplatit více, než jsem původně plánoval, byl jsem rád, že jsem se dostal pryč z té hrůzy. Poučení pro příště? Nikdy nevěřte jen recenzím a fotkám na rezervačních portálech. Důkladně si ověřte všechno, než se rozhodnete investovat do své dovolené. Co mělo být luxusním odpočinkem, se proměnilo v noční můru plnou švábů a blech.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz