Hlavní obsah

Manžel mě podvádí s mojí sestrou. Já mám ale plán, jak to zničit, říká Eva (45)

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pixabay/Public domain

Myslela si, že má vedle sebe toho nejlepšího chlapa pod sluncem. Ale omyl, on to byl pěkný nevěrník, ve kterém se pořádně zklamala. Ale Eva se rozhodla bojovat a vymyslela pořádnou lest.

Článek

Eva vždy věřila, že má s manželem Pavlem pevný a láskyplný vztah. Společně vychovali dvě děti a prožívali společné radosti i starosti. Jednoho dne však náhodou narazila na zprávy v jeho telefonu, které ji hluboce zasáhly. Zjistila, že ji Pavel podvádí s její mladší sestrou Lenkou. „Když jsem to zjistila, připadala jsem si jako v nějakém. hororu, bylo to šílené,“ řekla Eva.

Byla zraněná a zmatená, ale místo okamžité konfrontace se rozhodla situaci promyslet. Nechtěla jednat unáhleně a tušila, že potřebuje plán, jak tuto zradu řešit.Eva začala sbírat důkazy o jejich aféře. Pozorovala jejich chování, sledovala náznaky a postupně si potvrzovala své podezření. „Bylo těžké předstírat, že nic nevím, ale věděla jsem, že musím být silná,“ říká.

Eva se rozhodla, že se manželovi pomstí

Mezitím si ujasňovala, jak dál postupovat, aby minimalizovala dopad na své děti a sama sebe. Po několika týdnech se rozhodla jednat. „Mám plán, jak to zničit,“ prohlašuje Eva s odhodláním. Svolala rodinné setkání, kde byli přítomni i rodiče a další blízcí příbuzní. Před všemi odhalila pravdu o Pavlově a Lenčině zradě. „Chtěla jsem, aby se jejich činy odhalily před celou rodinou, aby pochopili, jak hluboce mě zranili,“ prozradila, proč se rozhodla k tomuto kroku.

Reakce rodiny byla šokující. Rodiče byli zdrceni a Lenka s Pavlem neměli slov. Eva klidně oznámila, že podává žádost o rozvod a s Lenkou přerušuje veškeré vztahy. „Nezasloužím si takové jednání od lidí, kterým jsem důvěřovala nejvíce,“ dodává pevně. Dnes se Eva soustředí na nový začátek. „Bylo to nejtěžší období mého života, ale věřím, že mě čekají lepší dny,“ usmívá se. S podporou přátel a zbytku rodiny hledí do budoucnosti s nadějí a vírou v lepší zítřky. Dokonce ani její rodiče se s její sestrou nechtějí stýkat a cítí v ní zrádkyni.

Zdroje: vyprávění Evy

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz