Hlavní obsah

Manželka mě podváděla s nejlepším kamarádem. Mou reakci ale rozhodně nečekala, říká Pavel (45)

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: pixabay/Public domain

Když začal věřit, že konečně má vše, co si kdy přál, přišla další životní rána. Tentokrát totiž zjistil, že ho jeho manželka podvádí s jeho nejlepším kamarádem. Ale ani jeden nečekal, jak se Pavel ve skutečnosti zachová.

Článek

Pavel (45) si nikdy nemyslel, že by se něco takového mohlo stát v jeho životě. Byl to typický příběh - šťastné manželství, úspěšná kariéra a nejlepší kamarád, se kterým trávil volný čas. Jenže pak se všechno změnilo. „Nikdy bych nevěřil, že mě Jitka podvede. A už vůbec ne s Tomášem,“ svěřil se Pavel s trpkým úsměvem.

Bylo to jednoho pátečního večera, kdy Pavel přišel domů dřív z práce. Chtěl překvapit svou ženu a vzít ji na romantickou večeři. Místo toho našel Jitku a Tomáše v kompromitující situaci. „V tu chvíli se mi zhroutil celý svět,“ vzpomíná Pavel. „Cítil jsem se zrazený, naštvaný a bezmocný zároveň.“

Následující týdny byly pro Pavla jako na horské dráze. Střídaly se u něj pocity vzteku, smutku a beznaděje. Ale pak se stalo něco nečekaného. „Jednou v noci jsem nemohl spát a přemýšlel jsem o celé situaci. Uvědomil jsem si, že oba miluju - Jitku jako svou ženu a Tomáše jako nejlepšího přítele,“ vysvětluje Pavel. „A tak mě napadlo - proč bych jim nemohl dovolit být spolu, když je to dělá šťastnými?“

Pavel se rozhodl pro nekonvenční řešení. Pozval Jitku a Tomáše na upřímný rozhovor. „Řekl jsem jim, že vím o jejich vztahu a že jsem se rozhodl ho tolerovat,“ říká Pavel. „Byli v šoku. Nečekali takovou reakci.“ Pavel stanovil jasná pravidla - jejich vztah nesmí narušovat jeho manželství s Jitkou a všichni tři musí být k sobě upřímní. „Není to vždycky jednoduché,“ přiznává Pavel.

Ale zjistil, že láska může mít mnoho podob. A pokud jsou všichni spokojení, proč to nepodpořit? Nakonec to stejně dopadlo tak, že se Jitka s Tomášem rozešla a dále zůstala věrná svému manželovi. Někdy je možná ústupek to nejlepší řešení, než nějaká žárlivá scéna.

Zdroje: autorský text a vyprávění Pavla

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz