Hlavní obsah

Manželka si našla milence. Když jsem zjistil, kdo to je, byl jsem v šoku, říká Jan (39)

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Unsplash/Public domain

Život je někdy skutečně zajímavý, ale že nám přinese tak velké zrady, jako je zklamání vlastního otce a ženy, to jsem skutečně nečekal.

Článek

Život někdy přinese zvraty, které bych si nikdy nedokázal představit ani v nejdivočejších snech. S mojí ženou Kateřinou jsme spolu byli už deset let. Naše manželství bylo šťastné, plné smíchu a společných plánů do budoucna. Trávili jsme společné večery, cestovali a těšili se z každého dne, který jsme mohli strávit po boku toho druhého.

Manželka se začala chovat divně

Posledních pár měsíců jsem si ale začal všímat změn. Kateřina byla uzavřenější, často se vymlouvala na únavu a naše intimní chvíle se staly vzácností. Když jsem se jí ptal, jestli je vše v pořádku, vždy mě uklidňovala, že je jen přepracovaná nebo má starosti v práci. Přesto mě něco uvnitř hlodalo, že je za tím něco víc.

Jednoho večera, když odešla na schůzku s kamarádkou, jsem se rozhodl podívat se do jejího telefonu. Nikdy jsem to předtím neudělal, ale zvědavost a obavy mě přemohly. Našel jsem tam zprávy od neznámého čísla, plné náklonnosti a tajných schůzek. Srdce mi bušilo a cítil jsem, jak se mi podlamují kolena.

Když jsem zjistil, kdo je milenec, byl jsem v šoku

Rozhodl jsem se zjistit, kdo je ten tajemný muž. Podařilo se mi získat jeho telefonní číslo a s pomocí přítele zjistit jeho identitu. Když jsem uviděl jméno, svět se mi zhroutil. Byl to můj vlastní otec. Nemohl jsem uvěřit, že by něco takového bylo možné. Nejenže mě podváděla moje žena, ale zároveň můj otec klamal moji matku. Byl jsem v šoku, zničený a nevěděl, jak dál. V hlavě mi vířily myšlenky a otázky bez odpovědí. Jak mi to mohli udělat?

Co bude s naší rodinou? Po dlouhém zvažování jsem se rozhodl čelit pravdě a konfrontovat je. Věděl jsem, že to nebude snadné, ale potřeboval jsem odpovědi a možná i uzavření této bolestné kapitoly mého života. Setkání bylo emotivní a plné slz. Oba se snažili omluvit a vysvětlit své činy, ale pro mě to bylo nepředstavitelné zrazení. Uvědomil jsem si, že před sebou mám dlouhou cestu k uzdravení a odpuštění, pokud to vůbec někdy bude možné. Ale také jsem věděl, že musím jít dál a najít sílu začít znovu, i když to znamenalo opustit ty, kteří mi byli nejbližší.

Zdroje: autorský text, vlastní dotazování

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz