Hlavní obsah

Prodala jsem na stará kolena chatu i dům. Takhle teď žiji a mám se dokonale, říká Magda (70)

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pixabay/Public domain

Myslela jsem si, že s manželem dožiji až do smrti. Osud si pro nás ale připravil trochu jinou dějovou linku a já se ocitla rázem sama. Manžel odešel a já nevěděla, co dělat. V tom přišel ten nápad.

Článek

Od té doby, co mi zemřel manžel, jsem se musela postarat o všechno sama. Bylo to neskutečně těžké, protože jsme spolu strávili celý život a najednou jsem byla úplně sama. Zjistila jsem, že udržovat náš velký rodinný dům i chatu, kterou jsme měli, je pro mě příliš náročné.

Prodala jsem na stará kolena chatu i dům

Zkoušela jsem to, nejdříve jsem si najímala i známé a kamarády. Ale to není řešení. Nejdříve jsem se rozhodla prodat chatu, kde jsme trávili každý víkend. Už jsem tam stejně nejezdila tak často a starost o ni byla nad mé síly. A říkat známým se mi už nechtělo.

I po prodeji chaty mi stále zůstala jedna velká starost, a to náš velký dům, který byl už starý a bylo třeba na něm pracovat. Nakonec jsem se rozhodla, že prodám i dům a udělám něco, po čem jsem vždycky toužila. Začnu cestovat a budu si užívat života. Koupila jsem si karavan, ze kterého se stal můj nový domov na kolech.

Takhle teď žiji a mám se dokonale

Teď můžu být na cestách, a to kdykoliv se mi zachce. Rozhodně nemusím řešit údržbu domu nebo zahrady. Většinu roku trávím cestováním po různých koutech světa. Když potřebuji pauzu nebo se chci setkat se svou rodinou, využívám své trvalé bydliště u dcery.

Mám klid a dělám si co chci. Dokonce jsem poznala kus světa. Každý den se můžu rozhodnout, kde budu spát a co budu dělat. Je to opravdu dokonalý život. Ale stejně bych byla mnohem šťastnější, kdyby tady byl stále můj manžel. Jen s ním by mi bylo nejlépe.

Zdroje: autorský text a vyprávění Magdy

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz