Hlavní obsah
Umění a zábava

Reklama na Českého slavíka je ostudou. Na to se nedá dívat, Háma se Sokolem jsou k smíchu

Foto: Foto: TV Nova/ dostupný materiál k propagaci

Další ročník ankety Český slavík se blíží a televizní stanice Nova opět vsadila na moderátorskou dvojici Aleš Háma a Ondřej Sokol. Jejich propagační video však vyvolává spíše rozpaky než očekávání kvalitní show.

Článek

Scénka z vězeňského prostředí, kde dva moderátoři předvádějí své údajně komediální schopnosti, působí jako špatný vtip z devadesátých let. Monika Absolonová, která je součástí této propagace, si zaslouží lepší materiál než být pouhou komparzistkou v pochybném reklamním spotu. Navíc se tam chová jako hysterická žena, která si přišla léčit své mindráky. „Nechápu, jak se k tomu mohla zpěvačka jejího kalibru snížit,“ zní komentář na Facebooku. „No to nechápu, Monika je slavice a tady se chová jako rozmazlené dítě. Tohle bych ani zadarmo nikdy nenatočila,“ dodala jiná komentující.

Je až překvapivé, jak může tak významná hudební anketa sáhnout k natolik podprůměrné propagaci, která u diváků budí rozpaky. Většina z nich se navíc shoduje na tom, že se na něco takového ani nedá dívat. Místo toho, aby se zaměřila na kvalitu české hudební scény a představila to nejlepší z domácí tvorby, servíruje divákům lacinou komedii na úrovni průměrného silvestrovského vystoupení.

Promarněný potenciál

Český slavík má být především o hudbě a talentu. Namísto toho sledujeme dva moderátory, kteří se za každou cenu snaží být vtipní. Jenže výsledek je spíše trapný než zábavný. Celá propagace působí, jako by ji někdo vymyslel během pětiminutové přestávky na kávu. A to, že to opět moderují ti dva, to je kapitola sama o sobě. Nedá se pochybovat o jejich profesních kvalitách, ale myslím si, že se tito dva baviči do takové show rozhodně nehodí.

Pokud má být toto předzvěst toho, co nás čeká během samotného galavečera, můžeme se připravit na další ročník plný nevkusných vtipů a trapných momentů. Je škoda, že se samotní organizátoři této soutěže již nepoučili z předchozích let a nadále vsází na osvědčenou dvojici, která už dávno vyčerpala svůj komediální potenciál. Zřejmě si totiž myslí, že co lidi bavilo minulý rok, bude bavit i letos. Český mediální průmysl se noří hluboko do bahna laciné zábavy. Je na čase, aby si Nova uvědomila, že diváci si zaslouží více než jen průměrnou televizní estrádu v podobě dvou moderátorů, kteří své nejlepší vtipy už dávno vypotřebovali.

Zpracováno na základě této reklamy.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz