Hlavní obsah

Rodiče mě pěkně zklamali. Na dovolené udělali ostudu a ještě jsem vše platila já

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Mišlušle

Vzala jsem rodiče na dovolenou, protože jsem jim chtěla přilepšit. To jsem ale dělat neměla, protože oni se mi nehezky odměnili. Je mi z toho smutno, že něco takového vůbec udělali.

Článek

Byl to začátek července a já jsem se rozhodla vzít své rodiče na dovolenou. Chtěla jsem jim ukázat, jak moc si jich vážím, a zároveň jsme si všichni zasloužili nějaký čas na odpočinek. Vybírala jsem pečlivě, až jsem našla krásný hotel na pobřeží, kde jsme mohli strávit týden plný slunce, moře a pohody. A hlavně, měli jsme tam být společně a užívat si toho, že se máme.

Rodiče mě pěkně zklamali

První dny byly nádherné. Každé ráno jsme se probouzeli s výhledem na moře, snídali jsme na terase a celé dny trávili na pláži nebo u bazénu. Rodiče se zdáli být šťastní a já jsem byla ráda, že jsem jim mohla dopřát tento zážitek. Pak ale přišel ten osudný den. Byla jsem zrovna u bazénu, když ke mně přišel manažer hotelu s vážným výrazem ve tváři. Poprosil mě, abych šla s ním do kanceláře. Nevěděla jsem, co se děje, ale cítila jsem, že něco není v pořádku.

V kanceláři na mě čekali moji rodiče, oba bledí a nervózní. Já jsem se hrozně lekla, že se jim něco stalo, protože už byli v pokročilém věku. Manažer mi oznámil, že byli přistiženi při krádeži. V šoku jsem na ně pohlédla a oni se začali omlouvat a vysvětlovat, že to byl jen omyl. Manažer však nebyl ochoten přimhouřit oči. Prý se ztratily cenné věci z několika pokojů a všichni hosté se cítili v nebezpečí. Snažila jsem se situaci uklidnit a nabídla jsem, že všechny škody zaplatím. Chtěla jsem předejít dalším problémům a hlavně zachovat trochu důstojnosti. Manažer souhlasil, ale upozornil mě, že naše rodina musí hotel okamžitě opustit. Co ale teď budeme dělat, kde budeme spát?

Na dovolené udělali ostudu a ještě jsem vše platila já

Cítila jsem se naprosto poníženě. Nejen, že jsem musela zaplatit všechny ztráty, což mě finančně zruinovalo, ale celý hotel na nás koukal s nedůvěrou a opovržením. Rodiče byli také zdrceni, ale mně to bylo málo platné. Musela jsem nést následky jejich činů. Manažer byl natolik vstřícný, že nám dal jeden den na to, abych si sehnala jiné ubytování. Žádné nebylo, a tak jsem koupila zpáteční letenky a jelo se. Když jsme se vrátili domů, dlouho jsem s rodiči nemluvila. Byla jsem zklamaná a zraněná.

Chtěla jsem jim udělat radost a nakonec jsem skončila s obrovským dluhem a pocitem hanby. Trvalo mi měsíce, než jsem se s tím nějak srovnala. Rodiče sice miluji, ale to, co udělali, se nikdy nedá úplně zapomenout. Tolik peněz, tolik ostudy. Ale nechápu, co je k tomu vedlo. Ukradli věci, schovali je nebo prodali? Já nevím a nikdy se to nedovím.

Zdroje: autorský text

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz