Hlavní obsah

Vzala jsem si za muže Araba. Reakce rodiny mě šokovala, říká Magda (45)

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pixabay

Magda nikdy nečekala, že by se mohla zamilovat do cizince. Když ale vyrazila na dovolenou se svou kamarádkou do Egypta, potkala někoho, kdo jí skutečně změnil život. A to od začátku.

Článek

Magda nikdy nečekala, že jí obyčejná dovolená v Egyptě změní život. Vyrazila tam s kamarádkou, aby si odpočinuly od každodenního shonu a užily si slunce a moře. Jednoho večera se rozhodly navštívit hotelový bar, kde Magda potkala charismatického muže, který se jmenoval Amir. „Když jsem ho poprvé uviděla, něco ve mně se pohnulo,“ vzpomíná Magda. Amir byl barmanem v hotelu a jeho úsměv a přátelský přístup ji okamžitě okouzlily. Strávili spolu celý večer povídáním o životě, kultuře a svých snech.

Zamilovala se do hotelového barmana

Po návratu do Česka si začali pravidelně psát a volat. „Každý den jsme si posílali zprávy a čekala jsem na jeho telefonáty jako na smilování,“ přiznává Magda. Jejich vztah se prohluboval a Magda cítila, že našla svou spřízněnou duši. Po několika měsících se rozhodla znovu odjet do Egypta, tentokrát hlavně kvůli němu. Když oznámila rodině své plány, reakce byla překvapivě negativní. „Myslela jsem, že mě podpoří, ale místo toho mě varovali a snažili se mě od toho odradit,“ říká smutně.

Rodina měla obavy z kulturních rozdílů a stereotypů spojených s arabským světem. Magda však věřila ve svou lásku k Amirovi a rozhodla se následovat své srdce. Dnes jsou s Amirem šťastně manželé a Magda nelituje svého rozhodnutí. „Překonali jsme mnoho překážek, ale stálo to za to,“ usmívá se. Jejich příběh je důkazem, že láska nezná hranic a dokáže spojit lidi z různých koutů světa.

zdroje: autorský text, vyprávění

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz