Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Žen, které mají už děti, je více, síto se tenčí

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Seznam.cz

Ilustrační foto. Tak si někdy maminky s dětmi připadají. Že se to na ně hrne ze všech stran.

Mít vztah s někým, kdo má dítě, chce i notnou dávku odvahy.

Článek

Není špatné být ve vztahu s někým, kdo už dítě má, ale je potřeba si nastavit mantinely

Reaguji na článek, kde autor popisuje, že už by nešel do vztahu s ženou, která má dítě. Já ho na jednu stranu chápu. Také jsem si tím prošla z opačné strany. Můj, teď už bývalý, přítel měl dítě z předchozího vztahu. A moc dobře vím, jak se to ve mě kolikrát pralo. Nakonec to stejně dopadlo tak, že jsme se rozešli. Ale máme spolu dítě.

Maminky, které už mají dítě, nejsou zlo

Já jsem nyní také ve vztahu, kdy můj partner musel přijmout ten fakt, že už dítě mám. Nyní už je to několik let můj manžel. Ale bylo to také pro něj těžké, když přišlo dítě, které není jeho, že tatínek tamto a tamto. Pralo se to v něm také, ale já se o tom s ním snažila mluvit. Pokud je žena z předchozího vztahu „zničená“ a má špatné zkušenosti, nemůžete počítat s tím, že se vám bude plně věnovat. Ona si k vám tu důvěru musí najít.

Bohužel v tomhle někteří muži spěchají a neuvědomují si, jak je to těžké pro tu ženu. Musí svoje dítě připravit na to, že místo jeho otce, budou žít s někým jiným. A když si ten někdo připadá jako kus nábytku, jak zmiňoval autor, je potřeba o tom mluvit. Já nejsem přehnaně starostlivá, ale když je moje dítě nemocné, je jasné, že o něj jako matka mám starost. To ten partner, který ví ten fakt, že už dítě mám, musí počítat s tím, že ho neodpářu.

Najít si partnera v dnešní době je těžké pro všechny

Když to máte těžké. Dneska si najít někoho s kým si opravdu budete rozumět, budete mít společné zájmy a budete si žít v klidu, je nadlidský úkol. Jak mám opačnou zkušenost, že jsem žila s mužem, který už dítě měl z předchozího vztahu, tak bych znovu také do toho nešla. Kousala jsem věci, o kterých okolí ani nemělo ponětí. Hlídala jsem dítě, které nebylo moje. Měla jsem šílený strach, že se něco stane, protože jsem zkušenosti s dětmi žádné neměla.

Ale tohle už je několik let za mnou a mohu říct, že s dítětem svého ex partnera mám dobré vztahy. Také už je veliké, za chvíli půjde na střední. Ale když si vzpomenu na tu minulost, tak ne, opravdu bych nevracela. Ale můj ex je střelec. Ne ve znamení, ale v plození dětí. Jak jste pochopili, tak se mnou má druhé dítě. Ale pozor, on si našel další partnerku. A po chvíli spolu měli dítě. Jeho BINGO je takové, že ta slečna má už také dítě z předchozího vztahu. To je chaos co?

Chaos ne jenom pro dospělé, ale hlavně pro děti

Jenom si to vezměte. Dospělí si dělají, co chtějí. Ale ohledy na děti kolikrát prostě neberou. A to dítě má potom v hlavě chaos. Jako náhradní rodič nebo jak se tomu dneska říká, ale nemůžete moc dávat najevo, že vám dítě vašeho partnera vadí. Nebo že vám něco vadí. Když jdete do vztahu s někým, kdo má dítě, to dítě tam prostě bude pořád.

Musíte se tomu přizpůsobit. Já vím, že to slovo musíte zní trochu jako rozkaz, ale tak to prostě je. Pokud chcete mít klid ve vztahu, je o tom potřeba mluvit. Co vám vadí, co vyhovuje. A to v každém případě.

Pokud se necítíte na péči o dítě, které není vaše, raději do toho vztahu nechoďte. Ono to dítě z vás vycítí, že to není optimální. Děti na to snad mají radar.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz