Hlavní obsah
Krása a fitness

Pekelné ráno i bez skincare routine

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Fotka od Moondance z Pixabay

Ranní péče o pleť - také ji poctivě vynecháváte? Moje ráno je hektické, odmítám vstávat dřív kvůli péči o pleť, na kterou vlastně ani nemám přípravky.

Článek

Každodenní ranní rituály jsou součástí naší domácnosti. Vstáváme po částech, takže nahromadění 4 lidí v koupelně 2×2 metry naštěstí nehrozí. Prostřídáme se na záchodě, u umyvadla, u zrcadla. Řasy si sice dělám metr od zrcadla, dávajíc přitom pozor, aby mi dcera nevypíchla oko její manipulací s hřebenem, ale dá se to zvládnout.

Moje péče o pleť spočívá v ranním nakrémování a večerním odlíčení pomocí mýdla a vody ve sprše. Po koupání opět krém a jen odličovacím kolečkem dosetřu, co zbylo. Hanba, vím to, takhle se to opravdu dělat nemá. A to ještě nevíte, že jako krém používám cokoliv. Nejčastěji tělový krém, který je k dispozici celé rodině. Sice se snažím kupovat Neutrogeny, Biodermy, A-dermy a podobně, ale pořád to není pleťový krém. A už vůbec ne s rozlišením denní a noční.

Rozhodla jsem se prostudovat, jak by to mělo být. No co vám budu povídat, rychle mě to přešlo. Odmítám utratit vyšší stovky za přípravky, které stejně nebudu používat.

Správná péče o pleť je opravdu náročná

  1. Čištění pleti - čistí se lehce navlhčená pleť. To splním, když se pořádně neutřu po omývání očí a čištění zubů.
  2. Tonizace – tonikum nemám, ani pořádně nevím, co to je.
  3. Pleťové sérum – to mám. Dostala jsem ho od mamky k narozeninám. Je proti vráskám, protože je Ti přece už přes 30. Díky! Na protest ho nepoužívám.
  4. Péče o oční okolí – nemám ani pořádný krém na obličej, natož na oční okolí.
  5. Hydratace pleti – jak jsem psala výše, tělový krém to jistí.
  6. Ochrana SPF – lajdám i mazání se opalovákem u moře, tohle neklapne.

Vzhledem k tomu, že každá minuta v posteli k dobru dělá den hezčí, se snažím mít vše připravené z večera. Oblečení moje i dětí, tašky, svačiny, lahve i snídaně s hrnky. Ráno klasika, uvařit čaj, záchod, zuby, krém na obličej, deodorant, nasypat snídani na stůl, než se krém do kůže vpije a deodorant zaschne, následuje make-up, stíny, řasy, přetáhnout těch pár chloupků nad očima pahýlkem oblíbené tužky na obočí, která už se nevyrábí, rozčesat vlasy (nedej bože, když jsem si je večer umyla), obléknout, navonět, vzbudit mladší dceru, panicky prohrabat tašku, jestli jsem si včera opravdu sbalila vše potřebné, obout a rychlý odchod. Mám to tak tak, abych stihla přijít o minutu pozdě do práce jako každý den.

Často se stává, že jednu nebo i více věcí vynechám. Hodně záleží na tom, jak moc brzo jsem vylezla z postele po budíku. Někdy přeskočím make-up, někdy si jen ušetřím pár vteřin tím, že jen korektorem přeťupkám kruhy pod očima a případné puberťácké nedokonalosti, jindy se nenavoním. A samozřejmě nejvíc mě dopálí, když si doma nechám krabičky s jídlem, se kterými jsem se večer pracně patlala, protože se mi nevejdou do kabelky, a pochopitelně přehlédnu tašku, kterou jsem si prozíravě dala vedle kabelky, abych na ni nezapomněla. Už aby byla zima. V autě je jak v lednici, proto si chytře nosím krabičky s jídlem do auta už večer.

Ranní skincare routine do toho už vážně nenapasuju.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz