Hlavní obsah

Zkusila jsem curly girl metodu na vlasy a cítím se jako bohyně!

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Nedělní kafíčko

Pinterest. Curly girl metoda.

Celý život jsem zápasila se svými vlasy a díky curly girl metodě jsem je začala milovat.

Článek

Vezmu to od začátku, co si pamatuji, vždycky jsem asi jako každá dívka nebo žena řešila svoje vlasy. Většinou jsem od kadeřnic slyšela jen, máš suché, hrubé, lámavé a nepoddajné vlasy. Řešením většinou byl nákup šamponů na suché vlasy a aplikace vlasového olejíčku pro výživu.

V mém okolí neměl nikdo vyloženě kudrnaté vlasy, většina holek měla dlouhé a rovné vlasy a já ty svoje „dráty“ nepoddajný. Měla jsem mylnou představu o tom, že aby vlasy vypadaly upraveně, tak musí být rovné, jak to v té době bylo in. Tak jsem je s vervou žehlila a žehlila. Mám navíc husté vlasy, takže jejich úprava vždycky zabrala spoustu času, a až jsem je konečně vyžehlila, vydržel mi účes někdy i jen dvě hodiny a hned vlasy ztratily tvar a zase se z nich staly dráty. Nesnášela jsem to.

Jednu dobu jsem vlasy radši zkracovala, aby jejich doba úpravy nebyla tak dlouhá, ale pořád jsem musela žehlit. Kupovala jsem si i kvalitní šampony a oleje atd., ale pořád jsem nebyla spokojená a vlastně jsem vlasy hodně trápila a sebe taky. Až jsem se jednou doslechla o curly girl metodě. Přečetla jsem si nějaké články a zpočátku jsem si to nedokázala představit a měla jsem v tom zmatek. Je to úplně nový svět a těch nových názvů byla spousta. Už jsem to chtěla vzdát až jsem narazila na web a e-shop : www.curlymyself.com a hned jsem si ho zamilovala.

V hlavní nabídce je zarážka - poukázky na vlasové poradeství- pokud máte aspoň vlnící se vlasy a podobný problém jako já, tohle je šance pro vás. Koupíte si online poukázku za 500 Kč a dostanete takových informací o svých vlasech jako nikdy. Vlasová poradkyně s vámi probere jaký typ vlasů máte.

Foto: Nedělní kafíčko

Typy vlasů.

Až od vás dostane vaši vlasovou historii, vybere vám péči přímo na míru všechny informace dostanete emailem i s odkazy na vybrané produkty. Ty jsem rovnou vložila do košíku a použila kód z poukázky, takže vlasové poradenství je vlastně zdarma, což je super. Do e-mailu jsem hlavně dostala detailní popis této techniky a jak s těmi produkty pracovat.Navíc má tento e-shop i Facebook nebo Instagram, kde je spousta videí s podrobnými návody.

Hlavní trik je v tom, že se vlasy nesmí česat v suchém stavu. Jen při mytí a nanesení kondicionéru. Další pro mě nezvyk je foukání vlasů difuzérem, ale je to mnohem snažší než při klasickém věnování. Jen přiložím a držím.Asi nikdy jsem nepoužila tolik gelu na vlasy jako při curly girl metodě, ale je to bomba! Gelovou krustu na vlasech po vysušení odstraní olejíček a po gelu ani památky. Hlavně celý postup můžete aplikovat klidně i jednou týdně, protože vám účes vydrží.

Za mě je to nejlepší metoda na vlasy, pokud jsou nezkrotné jako byly ty moje. Už po prvním umytí touto metodou a těmi produkty se moje vlasy proměnily!Krásně se zvlnily a konečně jsem se cítila, že to jsem opravdu já, že konečně vynikla jejich krása. Každé vlasy jsou krásné, jen se o ně musíme správně starat.Tohle je můj způsob a třeba bude vyhovovat i vám!

Informací o curly girl metodě je spousta a všechno by se sem nevešlo, proto je tohle jen shrnutí mojí vlastní zkušenosti. Chtěla jsem vám jen dát tip. Ani to není propagace zmíněného webu, jen jsem si tenhle zamilovala já a vám třeba bude vyhovovat jiný.

Přeji vám mnoho zdaru s vašimi vlasy, každá se může chtít jako bohyně!

Krásný týden a zatím pa, třeba zase u nedělního kafíčka.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz