Hlavní obsah
Umění a zábava

Nejkrásnější vánoční písnička. Zpívá o každém z nás, otevře mysl i srdce a pohladí na duši

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pexels/Nicole Michalou

Venku sníh padá nám na paty…kráčíme si v kabátu zavátí. Cestičkou kde pan Mráz zahalil, údolí kde to máme rádi.

Článek

Zní na začátku kouzelné vánoční písničky, ve které se skrývá ten pravý duch Vánoc. Spolu s jemnou, příjemnou hudbou a nádherným hlasem se začíná tvořit husí kůže po celém těle.

Několik nesmírně talentovaných lidí se dalo dohromady a vznikl z toho skutečný skvost! Skvost, který vás zahalí do té pravé vánoční atmosféry.

Sametový hlas a procítěný zpěv nepatří jen velikánům, o kterých slýcháme v televizi a společně s nimi si zpíváme při puštěném rádiu. Patří i méně známým autorům a umělcům a je škoda o nich nevědět.

Písnička zpívá o každém z nás, o obyčejných, každodenních situacích, s takovou jemností, pokorou, láskyplností, že vás to zahřeje u srdce. Jsou to situace, které možná přecházíme aniž bychom si uvědomili, jaké máme díky nim štěstí. Zřejmě je na čase se zase těšit z maličkostí a užívat si přítomnost okamžiků.

Autorka písničky Lucie Kopecká je speciální pedagožka, učitelka, maminka a především talentovaná mladá zpěvačka.

Ti z vás, kteří jste se někdy účastnili kulturní akce, oslavy či svatby v Hradci Králové a okolí, jste ji mohli zažít zpívat s kapelou na živo. Řeknu vám, je to krásný zážitek.

Nesmírně talentovaní jsou mnozí a stojí za to se o ně zajímat. Vraťme se k nové vánoční písničce a její skromné autorce. Povedlo se mi ji trošku vyzpovídat.

Lucie, řekni mi, jak vznikala písnička?

Píseň byla takový můj sen již několik let, ale vždy, když jsem začala něco tvořit, tak nikdy nic nevyšlo. Nějak to nešlo. Letos to bylo jiné, jak píšu pod videem na Youtube, svět kolem nás se mění. Zemřela mi babička, zemřela mi učitelka zpěvu, bez které bych nebyla tam, kde jsem. Naopak se nám narodil Vojta. Miluji Vánoce a tak nějak cítím, že to, co se ve světě děje, tak Vánoce dokáží lidi spojit. Jak zpívám - otevírají mysl i naše srdce. A tak jsem napsala pár slov na papír, zvizualizovala jsem si čas s rodinou, jak by asi mohl vypadat, až bude Vojta větší a jedné letní noci vznikl text.

Kde všude můžeme písničku slyšet?

Od 7.12. je na Youtube, 10.12 zazní na benefičním koncertu v Solnici. 14.12. dopoledne v městské hudební síni v Hradci Králové se sborem Laděníčko, který je plný talentovaných dětí.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz