Hlavní obsah
Knihy a literatura

Dortové želé

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Proč se občas cítíme jako dortové želé?

Článek

Je to už týden a já si stále sama sobě připadám jako dortové želé.

Ruce i nohy mi bezvládně visí podél mého těla, které je obrostlé tukovými zásobami z dortu s želé. Ale bez toho želé. To totiž nemám ráda.

Tahle ulice, kterou právě procházím je tak dlouhá a prázdná stejně jako moje hlava.

Dívám se doprava a vidím… nic. Doleva a vidím…nic. Dokonce ani vepředu nic nevidím.

Za to, když se ohlédnu zpátky vidím toho hodně.

Doteky pod vlivem prosecca a tupého ranního světla.

Tvůj přidrzlý úsměv a touhu po moci, která se mi líbí.

Modřinu na klíční kosti, která mi určitě vyběhne do dalšího rána. Chvíli bude modrá, potom fialová a ve výsledku se vybarví do lehce žluté barvy připomínající to hnusné dortové želé, které tak nesnáším.

A nakonec zmizí.

Stejně tak, jako vždycky TY.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám