Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Plochý řeči

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované.

Jakou moc má slovo ale?

Článek

Je to jak házet na stěnu hrách. Tyhle plochý konverzace, který nikam nevedou.
Většinou mě baví řešit nesmyslný věci a vést jednostranný monology, ale tady… tady vím, že to smysl nemá.

Každá tvoje věta, která začíná „ale“, mě dostává do frustrace. Každý tvoje „ale“ je totiž jak když nabíjíš zbraň a snažíš se z ní vystřelit. Každá tvoje obrana je vlastně útok.

ALE nechci bojovat, vždyť jsme ve vztahu, tady pro to není prostor.

Je mi líto, že jsi v začarovaným kruhu nesmyslných vzorců z dětství, které si ani neuvědomuješ. Já tady bohužel nejsem od toho, abych ti je vysvětlovala. Ty je musíš pochopit. Stejně tak musíš pochopit, že role oběti začíná v životě vždycky ALE

ALE to ty nechceš.

A to je právě ten problém.

Když jsme se poznali, měla jsem pocit, že je to správně. Překvapivě tam žádné ALE ze začátku ani nebylo. A to byl právě ten problém.

Všechna ta ale přišla až s tebou. S tvým chováním, tvými postoji a hodnotami.

Jak jsem mohla být tak slepá?

Pokládám si tuhle otázku dnes a denně a nemůžu přijít na odpověď.

Byla jsem jak pes hladovějící po mase a byla ochotna jít přes mrtvoly. Stejně jako si závodníci na sněžných bobech dají do toho svého závaží, aby jeli rychleji. Tak moc to chtějí, až nakonec… stejně prohrají.

A tak pomalu prohrávám svoje vnitřní boje a přistihuji se u toho, jak to tvoje ale prostupuje do mého podvědomí a začíná hrát divoké hry, proti kterým jsem poslední roky nabíjela zbraně zase já. Snažila jsem se vymanit z role oběti.

Ale já nechci. Nechci zase žít tak, jako jsem žila kdysi.

Když se mě ptáš v čem je problém, nedokážu s přesností odpovědět. Vždyť ty jsi splněný sen pro všechny ženy. Třeba nejsem žena. Třeba JEŠTĚ nejsem žena… ale kdy budu?

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám