Hlavní obsah
Práce a vzdělání

Hysterická matka žáka, přepad v kabinetě, ředitel

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Rodiče si nevybíráme, někdy mohou být jejich děti oběťmi.

Článek

Hysterická, navíc hloupá matka

Paní učitelko, příště přijďte bez matky, řekl mi ztlumeným hlasem ředitel. Rozuměli jsme si beze slov. Šéf je prima, je mladý, nastoupil na naši devítiletku zhruba před rokem. Poznala jsem, že něco takového ještě nezažil. Je ale nutné si zvykat na mnohé a obrnit se slušným jasným krátkým výstižným monologem.

Jak to vlastně dnes začalo?

Sedím v kabinetě, opravuji písemky, když tu náhle se rozletí dveře a v nich bez pozdravu na mne pro mne do této chvíle neznámá ženština srší žhavým zrakem i žhavým verbálním skoro řevem útržky vět, ze kterých jsem jaksi vyrozuměla, že se nemám šanci bránit a ihned, nejpozději ihned mne odvede na popraviště! Ano, popraviště rovná se ředitelna! Tak sršela hněvem, že si ani nenechala vysvětlit, že tu pětku dostal její mamánek ještě před nemocí a že u s čárkou(ú) existuje!

Tady zřejmě platí, že hloupé děti zplodili ještě hloupější rodiče. Bacha na to, zvláště začínající pedagogové!

Po schodech jsme sestoupily směr ředitelna. Ona matka už byla vzteky celá brunátná, takže ze sebe pisklavě vytlačila svou stížnost na mne, která učí nesmysly, neboť u s čárkou je můj výmysl nesmysl!

Říďa stál, snažil se rozluštit vychrlený hlavolam, já jsem dvakrát obrátila oči vsloup. Oba jsme radši mlčeli, co kdyby ji trefil šlak?! Malé zvukové pauzy využil se slovy: Ano, paní, s paní učitelkou promluvím a vyjasníme si to. Nashledanou. Trochu vychladla, netrvala na natahování na skřipci ani na švédské botě a odplula.

Rodiče si nevybíráme, někdy bývají jejich děti oběti.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz