Hlavní obsah
Finance

Online kalkulačka: Vyplatí se spoření do zlata?

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pixabay.com

kalkulačka spoření do zlata

Vyplatí se dnes spořit do zlata? Online kalkulačka vám napoví.

Článek

Chtěl jsem svým klientům demonstrovat, jak jim může zlato pomoci připravit se bezpečně například na důchod. Napadlo mě hledat vhodnou kalkulačku výnosů. Bohužel mě žádná nevyhovovala a nejsem programátor, takže tento nápad na pár dní skončil v pomyslném koši. Zpět na světlo ho dostala až práce s ChatGPT, při které mi problesklo, že tento jazykový model údajně umí skvěle s HTML.

A skutečně! Stvořili jsme tedy s „robotem“ tuto kalkulačku, která na základě dat o ceně z let 2000 - 2024 ukáže hodnotu vašich úspor ve zlatě při různě vysokých měsíčních platbách a v různých časových horizontech.

Nevím, zda nebude proti pravidlům, na tuto kalkulačku odkazovat, ale bohužel nevidím jinou možnost. Nejradši bych vložil HTML kód přímo zde do článku a nebylo by nutné přecházet na můj web. To ale zřejmě není možné. Snad vám bude kalkulačka nápomocna a nebo alespoň ukáže, jak výkonné zlato umí být.

Foto: Petr Hořák

kalkulačka spoření do zlata

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz