Hlavní obsah
Vtipy, koláže, karikatury

Postřehy z MHD Brno aneb Veselá šalina za všechny peníze

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Seznam.cz

Bez peněz do MHD nelez!

Vím, poslouchat cizí hovory v MHD není úplně slušné, ale kdo to nikdy nedělal, nechť hodí bagetou. Navíc je to fajn zdroj pro glosy, a to se nám líbí, vážení čtenáři a čtenářky, že?

Článek

-------------------------------------

Odposlechnuto v brněnské šalině

Ti povím, Kájo, neznám trapnějšího názvu než „OC Fontána“

- To jsem v životě neslyšela

- Jak jsem jezdila za bývalým do západních Čech tam je to skoro všude.

My děti ze stanice ZOO aneb odposlechnuto v trolejáku

Járo, víš, že tchán Karla Kryla byl ředitelem ředitelem Zoologické zahrady v Ústí nad Labem?

Ne, já ani nevím, že v Ústí je nějaká ZOO.

---------------------------------

Kolo, kolo, nemlýnský.....

Gábi, mojí praprababičce bylo skoro 95 let , když si cestou z kostela při seskoku ze schůdků tramvaje zlomila krček a na následné komplikace o cca půlrok později úplně zemřela.

- Milčo, kdyby jela radši na kole a nevozila si zadek v šalině, dozajista by se jí to nemohlo stát, za to ti já ručím!

- ?????

- Čemu se divíš, kámo, kolo nemá přece ty zpropadené schůdky!

------------------------------

Špatný odhad

Zašeptá cestující v tramvaji k sousedovi: „Šéfe, taky jedete načerno?”
„Ne, já nemusím, jsem revizor!“

-----------------------------------------------

Slušnost nade vše!

Stará padesátiletá paní nastoupí do brněnské šaliny, to je něco jako tramvaj, ale jezdí to po venkově.

Hned vstává mladík, paní ho vtlačí zpět do sedadla se slovy, že jede jen několik stanic. Mladík znovu vstává, paní ho opět zatlačí se stejnými slovy zpět, až to mladík nevydrží a zařve: „Proboha babi , necháte mě již konečně vystoupit?“

---------------------------------------------------------

Anketa

Jezdíte rádi MHD?
Ano, miluji to
36,7 %
Ne, raději mám sex.
51 %
Nevím.
12,3 %
HLASOVÁNÍ SKONČILO: Celkem hlasovalo 49 čtenářů.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz